Rok 2024 był dobry dla całej branży lodowej. Bardzo ciepła wiosna sprzyjała kategorii lodów, która znacząco urosła w porównaniu do minionych sezonów – zarówno wartościowo, jak i pod względem konsumpcji. Na rynku pojawili się nowi gracze – marki słodyczy, które rozszerzają swoje portfolio o lody. Z pewnością wpłynęło to na cały obraz „lodowej półki”.
Marka Grycan ponownie umocniła swoją pozycję lidera rynku lodów familijnych. Zwiększyliśmy dostępność produktów – jesteśmy obecni we wszystkich kluczowych sieciach handlowych, a także dotarliśmy do nowych sklepów rynku tradycyjnego. Duży sukces sprzedażowy odniosły nowości, w szczególności Lody Śmietankowe z sosem karmelowym. Dzięki szeroko zakrojonej kampanii marketingowej w minionym roku, marka Grycan była najsilniej wspieraną reklamowo marką lodów familijnych. Działania te zaowocowały bardzo dobrymi wynikami sprzedaży i wzrostem jej udziałów. Jeśli chodzi o wyzwania, to w 2024 roku był to olbrzymi wzrost cen kluczowych surowców bazowych: śmietanki, kakao, czekolady, bakalii oraz kosztów wytworzenia. Te podwyżki wiążą się z koniecznością korekty cen.
Marcin Snopkowski Dyrektor Generalny Grycan – Lody od pokoleń
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.