Kategorie produktów

TiM: W 2024 roku branża winiarska stawała przed różnymi wyzwaniami

Poniedziałek, 13 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
W 2024 roku branża winiarska stawała przed różnymi wyzwaniami, pojawiło się również kilka kluczowych trendów, które kształtowały jej rozwój. Wśród konsumentów można było zauważyć większe niż dotychczas zainteresowanie ekologicznymi praktykami przy produkcji wina.
Trend ten zmusił winiarzy do podejmowania aktywnych działań na rzecz ochrony środowiska, co często wiązało się z wprowadzeniem nowych, kosztownych rozwiązań. W minionym roku zaszły również duże zmiany w preferencjach klientów. Systematycznie rosło zainteresowanie winami bezalkoholowymi i niskoalkoholowymi. Dystrybutorzy i producenci dostrzegli również duży popyt na wina musujące oraz białe z wyraźnym przesunięciem w kierunku win wytrawnych i półwytrawnych.
W TiM od początku działalności kładziemy nacisk na edukację, nie zmieniło się to na przestrzeni lat, wręcz przeciwnie – z każdym rokiem nabieramy rozpędu w działaniach, aby podkreślać wagę świadomości. Organizujemy liczne szkolenia, degustacje i warsztaty dla naszych partnerów biznesowych. Zwracamy także uwagę na wzrost znaczenia cyfrowych narzędzi. Efektem tego był rozwój platformy sprzedażowej e-tim dedykowanej klientom rynku detalicznego, posiadającym koncesję na sprzedaż alkoholu. W 2025 r. chcemy dynamicznie się rozwijać, rozszerzać dotychczasowe i zawierać nowe współprace, budować świadomość, edukować i prowadzić konsumentów szlakiem jakościowych win bowiem wszystko, co robimy, robimy z miłości do wina.

Patrycja Sikorska
Menedżer PR
i marketingu strategicznego
TiM





tagi: TiM , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,