W 2024 roku branża winiarska stawała przed różnymi wyzwaniami, pojawiło się również kilka kluczowych trendów, które kształtowały jej rozwój. Wśród konsumentów można było zauważyć większe niż dotychczas zainteresowanie ekologicznymi praktykami przy produkcji wina.
Trend ten zmusił winiarzy do podejmowania aktywnych działań na rzecz ochrony środowiska, co często wiązało się z wprowadzeniem nowych, kosztownych rozwiązań. W minionym roku zaszły również duże zmiany w preferencjach klientów. Systematycznie rosło zainteresowanie winami bezalkoholowymi i niskoalkoholowymi. Dystrybutorzy i producenci dostrzegli również duży popyt na wina musujące oraz białe z wyraźnym przesunięciem w kierunku win wytrawnych i półwytrawnych. W TiM od początku działalności kładziemy nacisk na edukację, nie zmieniło się to na przestrzeni lat, wręcz przeciwnie – z każdym rokiem nabieramy rozpędu w działaniach, aby podkreślać wagę świadomości. Organizujemy liczne szkolenia, degustacje i warsztaty dla naszych partnerów biznesowych. Zwracamy także uwagę na wzrost znaczenia cyfrowych narzędzi. Efektem tego był rozwój platformy sprzedażowej e-tim dedykowanej klientom rynku detalicznego, posiadającym koncesję na sprzedaż alkoholu. W 2025 r. chcemy dynamicznie się rozwijać, rozszerzać dotychczasowe i zawierać nowe współprace, budować świadomość, edukować i prowadzić konsumentów szlakiem jakościowych win bowiem wszystko, co robimy, robimy z miłości do wina.
Patrycja Sikorska Menedżer PR i marketingu strategicznego TiM
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.