Kategorie produktów

Hochland Polska: Miniony 2024 rok potwierdził, że branża mleczarska stoi przed wieloma wyzwaniami

Poniedziałek, 13 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Miniony 2024 rok potwierdził, że branża mleczarska stoi przed wieloma wyzwaniami. Wiąże się to zarówno z rosnącymi kosztami produkcji, coraz bardziej wymagającym rynkiem, ale także większymi oczekiwaniami konsumentów.

Staramy się udowadniać, że sukces rynkowy można osiągnąć i rozwijać na przestrzeni lat dzięki systematycznej weryfikacji i optymalizacji. Jesteśmy blisko konsumentów, odpowiadamy na ich potrzeby, doskonalimy się i wzmacniamy naszą innowacyjność. W 2024 roku – wykorzystując siłę marki Almette – poszerzyliśmy portfolio puszystych serków twarogowych o wariant z kolorowym pieprzem. Z kolei w przypadku marki Hochland z sukcesem odświeżyliśmy jej wizerunek, wprowadzając kompleksowe zmiany w designie opakowań.

W nowym roku koncentrujemy się na biznesie serowym. Nasza strategia opiera się na dążeniu do pozycji lidera na rynku sera w Polsce, poprzez znaczący wzrost produkcji oraz dynamiczne i zyskowne zwiększenie sprzedaży markowej. Tworzymy produkty o najwyższej jakości jeśli chodzi o smak, ale także radość konsumpcji i gotowania. Staliśmy się organizacją jeszcze bardziej zwinną i elastyczną, która potrafi na bieżąco dostosowywać się do otoczenia i zmieniających się warunków. Jesteśmy świetnym „teamem”, w którym każdy z nas posiada unikalną wiedzę i doświadczenie w określonych obszarach i będziemy wykorzystywać ten cenny potencjał.

Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska






tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,