Z rynku FMCG

Smak w Twoich rękach! - konsumenci wybiorą, która musztarda trafi na półki!

Poniedziałek, 13 stycznia 2025
KAMIS to wiodąca marka przypraw i dodatków kulinarnych, która od lat inspiruje Polaków do odkrywania nowych smaków w kuchni. Teraz role się odwróciły – to konsumenci decydują, czy musztarda z prażoną cebulką i szalotką czy ta z pieczonym czosnkiem i miodem trafi na sklepowe półki. Dylemat rozstrzygnie głosowanie w mediach społecznościowych KAMIS. 
Zarówno łagodna musztarda z wyczuwalną nutą prażonej cebulki i szalotki, jak i ta z dodatkiem pieczonego czosnku mają szansę stać się hitami polskich kuchni. Tym razem jednak to nie marka, lecz konsumenci mają decydujący głos w sprawie, jaki smak już za kilka miesięcy będzie królował na polskich stołach. KAMIS od lat tworzy nowe mieszanki i smaki z myślą o ewoluujących kulinarnych gustach Polaków i po raz pierwszy wykorzystuje siłę mediów społecznościowych do aktywnego sprawdzenia ich preferencji.  

Choć numerem 1 na polskich stołach od lat jest nasza musztarda sarepska, w KAMIS nieustająco poszukujemy nowych połączeń smaków. Po entuzjastycznie przyjętych przez rynek, innowacyjnych musztardach z chili, z curry, z suszonymi pomidorami oraz Smoky BBQ, dłuższy czas szukaliśmy następnego kandydata do rozszerzenia naszego portfolio – mówi Urszula Jasińska, Senior Brand Manager w KAMIS. Nasz dział Rozwoju zawęził listę do dwóch bardzo silnych kandydatów: musztardy z prażoną cebulką i szalotką oraz z pieczonym czosnkiem i miodem, a ostateczną decyzję postanowiliśmy oddać w ręce naszych konsumentów.  

Głosowanie trwa na profilach KAMIS na Facebooku i Instagramie w wyróżnionej relacji do 16 stycznia. Można więc śmiało powiedzieć, że nowy rok przyniesie wiele smacznych nowości! Decyzja jednak nie jest łatwa, a oba warianty mają swoich zagorzałych zwolenników. Prażonka cebulka i szalotka czy pieczony czosnek i miód? Oddaj swój głos na profilach społecznościowych KAMIS.  

KAMISwyborymusztardy.jpg



Źródło: Great Minds
Fot: mat. prasowe



tagi: Winiary , musztarda , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,