Zestaw jest idealną propozycją dla osób, które chcą w zabieganym dniu odnaleźć moment tylko dla siebie i delektować się chwilą relaksu przy kawie i ciastku.
Opakowanie zestawu nawiązuje do kampanii marki pod hasłem „Złota Kolekcja Jacobs Cronat Gold", która ruszyła na początku lutego 2010 r. we współpracy z siecią salonów Empik. W każdym miesiącu czytelniczkom polecana jest nowa, wyjątkowa książka - napisana przez kobiety z myślą o kobietach.
Recenzje książek ze Złotej Kolekcji Jacobs Cronat Gold pisane przez Darię Widawską - twarz kampanii - pojawiają się na specjalnie na tę okazję stworzonej stronie: http://www.empik.com/zlota_kolekcja
Zestawy promocyjne, zawierające kawę Jacobs Cronat Gold 200 g i opakowanie ciastek Milka ChocoJaffa 148 g o smaku malinowym można będzie nabyć zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i handlu nowoczesnym, w cenie regularnego produktu: ok. 25 zł. Opakowanie promocyjne dostępne będzie m. in. w sieciach: Tesco, Carrefour, Auchan, Real, Leclerc, Billa, Kaufland.
(Maja Święcka)
tagi: Jacobs ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...