Fit Cake To Go podbija rynek zdrowych przekąsek na wynos
Poniedziałek, 13 stycznia 2025
Fit Cake To Go, innowacyjny koncept od lidera bezcukrowych deserów - marki Fit Cake, z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku. Mobilne punkty gastronomiczne w kontenerach oferują zdrowe, bezcukrowe przekąski, trafiając w potrzeby zabieganych, świadomych zdrowotnie konsumentów.
- Nasze doświadczenia pokazują, że Fit Cake To Go idealnie odpowiada na potrzeby współczesnych klientów - mówi Rafał Kościuk, właściciel marki.- Połączenie mobilności, przystępnych cen i zdrowej żywności okazało się strzałem w dziesiątkę. Cieszymy się, że możemy demokratyzować dostęp do zdrowej żywności.
Ekonomia i praktyczność
Model biznesowy Fit Cake To Go wyróżnia się wyjątkową efektywnością kosztową. Zamiast wysokich czynszów za lokale, franczyzobiorcy inwestują w kontenery, które można finansować poprzez leasing. Koszty najmu powierzchni pod kontener wraz z ratą leasingową są znacząco niższe niż tradycyjny wynajem lokalu. Dodatkowo, proces uruchomienia biznesu trwa zaledwie kilka dni, a wymogi sanitarne są łatwiejsze do spełnienia.
Ekologia i dostępność w centrum uwagi
Punkty Fit Cake To Go wyznaczają nowe standardy w branży gastronomicznej. Biodegradowalne opakowania i energooszczędna konstrukcja kontenerów minimalizują wpływ na środowisko. Strategiczne lokalizacje w centrach miast i przy biurowcach zapewniają łatwy dostęp do zdrowych przekąsek dla zapracowanych klientów.
Oferta i rozwój
W menu Fit Cake To Go znajduje się bogaty wybór bezcukrowych ciast, deserów i przekąsek dostępnych na wynos. Koncept dynamicznie się rozwija, planując ekspansję zarówno w Polsce, jak i za granicą. Mobilne punkty stały się już rozpoznawalnym elementem przestrzeni miejskich w Kościanie i Warszawie. Już niedługo powinny pojawić się w Opolu , Gdyni . Konceptem również zainteresowali się kandydaci na Franczyzobiorców w Austrii.
-To, co najbardziej cieszy mnie w rozwoju Fit Cake To Go, to reakcje naszych klientów. Widzimy, jak format kontenerowy zmienia ich codzienne nawyki żywieniowe - podkreśla Rafał Kościuk. - Osoby, które wcześniej nie miały czasu na zdrowe przekąski, teraz regularnie do nas wracają. Co więcej, franczyzobiorcy doceniają prostotę prowadzenia biznesu i szybki zwrot z inwestycji. To pokazuje, że obraliśmy właściwy kierunek, łącząc zdrowie ze smartowym podejściem do gastronomii.
Niskie koszty operacyjne i elastyczność lokalizacji sprawiają, że format Fit Cake To Go doskonale sprawdza się w różnorodnych lokalizacjach, umożliwiając szybką adaptację do potrzeb lokalnego rynku. Co ważne dzięki niskiej cenie istnieje możliwość sfinansowania zakupu samego kontenera przy wsparciu środków pozyskanych z dofinansowania oferowanego przez Urząd Pracy.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.