Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia.
Latynoska swoboda
Najnowsza kampania marki Desperados „The Beer With Latin Vibe” przenosi energię Ameryki Łacińskiej m.in. na europejskie rynki. Prowadzone działania rozpoczynają spoty telewizyjne będące reinterpretacją latynoskiego klimatu, czyli połączeniem luzu i ognistej energii. W globalnej reklamie pojawia się także polski akcent – w jednym ze spotów można zobaczyć Reto – popularnego artystę młodego pokolenia, który nie boi się żyć w zgodzie ze sobą. To nie pierwsza jego współpraca z Desperadosem – jego utwór „Gasolina”, wykorzystujący motyw muzyczny Cancion Del Mariachi z kultowego filmu „Desperado” wspierał ubiegłoroczną aktywację marki. Teraz artystę można zobaczyć w najnowszym spocie teasującym nowe pozycjonowanie Desperadosa i nadchodzące aktywności.
– Desperados to jedyna marka o latynoskich korzeniach na polskim rynku piw smakowych, a globalna kampania jest nowoczesną reinterpretacją latynoskiego klimatu i rozpoczyna nowy, ekscytujący rozdział dla marki. Uwzględniając oczekiwania konsumentów, odwołujemy się do popularnego wśród młodych dorosłych trendu latino, aby zachęcać do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia – tłumaczy Emilia Wróblewska, Senior Brand Manager Desperados.
Spoty emitowane będą od 7 stycznia w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Reklama telewizyjna stanowi zapowiedź kolejnych działań, których szczegóły zostaną ujawnione w najbliższych tygodniach.
Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Za przygotowanie globalnej idei kreatywnej i spotów odpowiada agencja LePub Milano, produkcja Pretty Bird.
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.