Wiadomości

Zmiany kadrowe w SM Mlekpol

Piątek, 03 stycznia 2025
SM Mlekpol wzmacnia struktury zarządzające. Z początkiem 2025 roku kluczowe stanowiska dyrektorskie i kierownicze w Wydziale Handlu grajewskiego przedsiębiorstwa objęły osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży mleczarskiej.
Dorota Grabowska, dotychczasowa Kierownik Działu Marketingu, awansuje na stanowisko Dyrektora Marketingu SM Mlekpol. Jej wcześniejsze obowiązki przejmuje dotychczasowy, powołany w 2024 roku zastępca w osobie Anety Wysockiej-Wejdy. Dyrektorem Handlu Zagranicznego zostaje natomiast Tomasz Trzaska – w latach 2018 – 2024 Kierownik Działu Handlu Zagranicznego – a jego dotychczasowe stanowisko obejmuje Beata Matan, która we wskazanym okresie pełniła obowiązki Zastępcy Kierownika tegoż działu.

– Zmiany kadrowe w Wydziale Handlu SM Mlekpol są naturalną konsekwencją rozwoju naszej organizacji. Awanse osób z wieloletnim doświadczeniem w branży i od lat związanych z firmą pozwolą nam jeszcze sprawniej zarządzać poszczególnymi obszarami jej działalności – podkreśla Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.

Dorota Grabowska, nowa Dyrektor Marketingu Mlekpolu, to ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Jest specjalistką w budowaniu strategii komunikacyjnych i kreowaniu wizerunku marek premium oraz FMCG. Z Mlekpolem związana od 2017 roku, odpowiedzialna jest za kreowanie strategii dla marek takich, jak: Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska.

Tomasz Trzaska, obejmujący stanowisko Dyrektora Handlu Zagranicznego, posiada szeroką wiedzę o międzynarodowym rynku mleczarskim, a także głębokie zrozumienie specyfiki poszczególnych kierunków sprzedażowych. W swojej nowej roli odpowiadać będzie za rozwój strategii eksportowej Mlekpolu, poszukiwanie nowych rynków zbytu, zwiększanie efektywności działań eksportowych oraz umacnianie pozycji Spółdzielni na globalnym rynku mleczarskim.

Osoby powołane na stanowiska kierownicze – Aneta Wysocka-Wejda oraz Beata Matan – związane są ze Spółdzielnią odpowiednio od 2019 i 2006 roku, co gwarantuje płynną kontynuację dotychczasowej polityki rozwoju firmy, zarówno w aspekcie marketingowo-promocyjnym, jak i sprzedażowym.



Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe


tagi: SM Mlekpol , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,