Z rynku FMCG

Blisko 90 ton żywności zebrano podczas zbiórek w sklepach Lidl Polska

Wtorek, 24 grudnia 2024
Lidl Polska od lat angażuje się w pomoc osobom potrzebującym, organizując m.in. przedświąteczne zbiórki żywności z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas Polska i Caritas diecezjalnymi. W ramach przedświątecznych zbiórek żywności, klienci sieci przekazali obu organizacjom blisko 90 ton produktów spożywczych na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Niestety, wielu osób nie stać na świąteczne zakupy. Aby im pomóc, Lidl Polska ponownie zorganizował w swoich sklepach przedświąteczne zbiórki żywności. Dzięki współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności oraz Caritas zbiórki odbyły się kilkuset sklepach Lidl na terenie całej Polski. Klienci i  pracownicy sieci mogli dokładać produkty spożywcze do specjalnych koszy, które w dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia 2024 roku znajdowały w sklepach Lidl Polska.

W ciągu 4 dni zebrano blisko 90 ton artykułów spożywczych! W trakcie zbiórek zbierano produkty, które nie muszą być przechowywane w specjalnych warunkach i mają długi termin przydatności do spożycia: mąkę, makarony, cukier, bakalie, miód, kaszę, konserwy, słodycze, olej, kawę, ryż itp.

Tradycyjnie w okresie przedświątecznym organizujemy zbiórki żywności, aby pomóc osobom najbardziej potrzebującym. Dziękujemy naszym partnerom – Federacji Polskich Banków Żywności oraz organizacjom Caritas w Polsce – za organizację tego wielkiego przedsięwzięcia, jak również innych działań, które wspólnie podejmujemy na rzecz niemarnowania żywności, edukowania oraz pomagania innym. Dziękujemy także naszym pracownikom oraz klientom za ich chęć pomocy. Dzięki temu zaangażowaniu osoby potrzebujące będą mogły w pełni cieszyć się Świętami – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.



Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe



tagi: zbiórka żywności , Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,