W 2024 roku ALDI otworzyło blisko 60 nowych sklepów, utrzymując tempo rozwoju z poprzednich lat. W 2023 roku sieć uruchomiła 57 placówek, a w 2022 – 50. Dzięki konsekwentnej ekspansji w kolejnych latach można się spodziewać, że sieć będzie mieć pół tysiąca sklepów we wszystkich województwach.
- Otwarcie 8 nowych sklepów w jednym tygodniu to dowód na naszą determinację w dostarczaniu klientom wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach w różnych lokalizacjach. Przekroczenie liczby 360 lokalizacji to kamień milowy w naszej ekspansji. Planujemy utrzymać to tempo, otwierając kolejne sklepy zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach, aby być bliżej naszych klientów - powiedziała Kinga Abramik, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce. Aktualnie najwięcej placówek mamy w województwie śląskim i dolnośląskim - dodaje Abramik.
Nowe sklepy sieci ALDI otwarte zostały w następujących miastach:
• Warszawa – ul. Baletowa 2
• Olsztyn – ul. Bajkowa 115
• Mysłowice – ul. Chopina 21D
• Wiązowna – ul. Lubelska 78
• Sulęcin – ul. Kupiecka 3
• Kostrzyn nad Odrą – ul. Prosta 2
• Międzyrzecz – ul. Zachodnia 14
• Bochnia – ul. Wiśnicka 15A
Warto dodać, że w ramach rozwoju sieć planuje w nowym roku otworzyć kolejne centrum dystrybucyjne, które będzie zlokalizowane w województwie mazowieckim, co jeszcze bardziej usprawni dostarczanie produktów do sklepów.
ALDI poinformowało również, że w 2025 roku klienci mogą się spodziewać sklepów w Strzelcach Opolskich, Poznaniu, Krakowie, Rembelszczyźnie, we Wrocławiu i Warszawie. O dalszych planach ekspansji sieć będzie komunikować w nowym roku.
Źródło: System Effecto
Fot: mat. prasowe
tagi: Aldi , centrum dystrybucyjne , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...