Z rynku FMCG

HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej "Muzyka nie wyklucza"

Czwartek, 19 grudnia 2024
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego "Muzyka nie wyklucza". Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.
Finałem akcji będzie koncert, który odbędzie się 6 stycznia w Warszawie. Na scenie wystąpią znakomici artyści, a wydarzeniu towarzyszyć będą liczne inicjatywy integracyjne oraz charytatywne.

HELIO zaprasza również do obejrzenia teledysku do finałowej piosenki projektu pt. "Śnieżynka", dostępnego na YouTube. W teledysku znajdziecie informację o zaangażowaniu marki HELIO w to inspirujące przedsięwzięcie.

https://youtu.be/GR-RD75QXIk?si=KHrFFrFJe96lxUpa

HELIO wspiera inicjatywy, które łączą ludzi i niosą pomoc – wierzymy, że "Muzyka nie wyklucza". Do zobaczenia na koncercie!

Więcej szczegółów na stronie: muzykaniewyklucza.pl.



Źródło:
Fot: mat. prasowe



tagi: HELIO , Muzyka nie wyklucza , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,