Wiadomości

Paweł Ziębaczewski nowym prezesem Grupy MAGO

Środa, 18 grudnia 2024
Od stycznia 2025 roku funkcję prezesa obejmie Paweł Ziębaczewski, związany z firmą od 18 lat. Dotychczasowy prezes, Janusz Ciepliński, po ponad dwóch dekadach zarządzania, przechodzi do rady nadzorczej, gdzie dołączy do właściciela firmy, Piotra Marczaka. W zarządzie znalazł się również Robert Zdanowski, obecny dyrektor finansowy, z blisko 17-letnim stażem w firmie.
Nowa struktura dla dynamicznego rozwoju

Decyzja o zmianach wynika z potrzeby oddzielenia codziennego zarządzania operacyjnego od strategicznego nadzoru nad Grupą. – Doszliśmy do momentu, kiedy dalszy rozwój wymaga nowej struktury zarządzania. Przekazujemy operacyjne stery doświadczonym liderom, którzy doskonale znają organizację i specyfikę rynku – podkreśla Piotr Marczak, właściciel MAGO.

Ewolucja, nie rewolucja

Nowy prezes, Paweł Ziębaczewski, zapowiada kontynuację kluczowych działań oraz dalszą ekspansję:
– To dla mnie wyróżnienie i zobowiązanie. Znam potencjał firmy i wiem, że możemy rozwijać się szybciej, jednocześnie umacniając naszą pozycję tam, gdzie już jesteśmy. Analizujemy także nowe rynki i rozwijamy portfolio o produkty oparte na nowoczesnych technologiach, jak automatyczne sklepy NEXTO czy inteligentne wózki CLEVER.

Wraz z nowym zarządem firma wchodzi w kolejny etap wzrostu, planując akwizycje oraz inwestycje w zieloną energię i zrównoważony rozwój. MAGO już dziś korzysta z odnawialnych źródeł energii i realizuje ambitną strategię ESG.

Grupa MAGO – międzynarodowy lider

Grupa MAGO, z dwoma zakładami produkcyjnymi w Polsce oraz oddziałami w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii, utrzymuje silną pozycję na rynku europejskim. Firma planuje dalszą ekspansję, dywersyfikację działalności i wzmacnianie zespołu, który docelowo ma przekroczyć 1000 pracowników.

Zdjęcie zarządu: (od lewej: Piotr Marczak, Janusz Ciepliński, Paweł Ziębaczewski, Robert Zdanowski)




Źródło: Mago
Fot: mat. prasowe




tagi: Paweł Ziębaczewski , Grupa MAGO , technika , technologie , wyposażenie sklepów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,