Kategorie produktów

Świąteczna kampania Helio

Wtorek, 17 grudnia 2024 HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych.
Przedświąteczne działania ruszyły już w listopadzie. Obejmują m.in. portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece. Promocja produktów HELIO odbywa się także we współpracy z opiniotwórczymi influencerami. Równocześnie HELIO przewiduje w tym czasie liczne konkursy oraz promocje w wybranych punktach sprzedaży. Ponadto, jak co roku, marka przygotowała dla swoich odbiorców mnóstwo świątecznych inspiracji w formie wideo przepisów. Głównym celem prowadzonej kampanii jest przypomnienie o masie makowej HELIO, mieszance owoców suszonych i popularnych w okresie przedświątecznym bakaliach. Są one bowiem niezbędnym elementem świątecznej listy zakupów. Firma zaprasza do śledzenia kampanii!



tagi: Święta , kampania , Helio , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,