Kampanie i Promocje

Odważ się podzielić radością z Dare

Wtorek, 17 grudnia 2024 HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
Marka Dare rozpoczęła kampanię świąteczną pod hasłem „Odważ się podzielić radością z Dare. 24 kroki do bliskości”.
Ideą przewodnią akcji jest dzielenie się radością z innymi podczas prostych, codziennych czynności. W sklepach w całej Polsce pojawią się materiały POS: standy, toppery, plakaty. Na standach znajdzie się specjalny kalendarz adwentowy, na którym pod zdrapką znajdą się proste zadania typu: „Powiedz komuś coś miłego w sklepie”, „Zostaw prezent Dare kurierowi”, „Przytul się do kogoś”. Wszystkie konsumenckie pomysły na dzielenie się radością będzie można dodać w kampanijnym komentarzu na profilu Facebook ETi.



tagi: Dare , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,