Kategorie produktów

Adalbert’s Tea – nowa kampania reklamowa

Wtorek, 17 grudnia 2024 HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
Polska marka herbat cejlońskich premium, Adalbert’s Tea, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, trwającą od 25 listopada do 1 stycznia.
Obejmuje ona emisje spotów we wszystkich stacjach BIG4 (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), ponad 80 kanałach tematycznych oraz działania digitalowe. W reklamie ZŁOTY SŁOŃ – symbol marki – jest towarzyszem zarówno ważnych, jak i codziennych magicznych chwil w życiu bohaterki. Komunikowane są także niezwykłe walory smakowe i aromatyczne herbat, podkreślając ich pochodzenie z olśniewającej Sri Lanki. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki i zainspirowanie konsumentów do poszukiwania nowych doznań smakowych.



tagi: Adalbert’s Tea , kampania reklamowa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,