Kategorie produktów

Kampania marki Inka

Wtorek, 17 grudnia 2024 HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
W listopadzie 2024 r. rozpoczęła się kampania reklamowa marki Inka „Inka lubi dzielić się… przepisami”. Obejmuje TV i internet, składa się z 6 różnych spotów.

Każdy z nich to inna historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka. Kampania informuje, że portfolio marki tworzy nie tylko kawa zbożowa, ale także napoje roślinne. Pojawia się też element wspólnotowości – Inka prezentowana jest jako marka, której produktami można się dzielić i która tworzy więź między konsumentami. W każdym spocie pojawia się lubiana przez fanów Inki bohaterka marki – Zbożenka, która dzieli się kawą i uśmiechem ze swoimi przyjaciółmi i znajomymi. Kampania potrwa do lutego 2025 r.

Przechwytywanie_1.JPG

 

 

 

tagi: kampania , Inka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,