Kategorie produktów

Sonko w 2024 roku – zmiany i rozwój

Wtorek, 17 grudnia 2024 HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
Rok 2024 był dla Sonko rokiem pełnym zmian i dynamicznego rozwoju.
Zmiana właściciela zapoczątkowała przemiany w rozwoju firmy, które mają być kontynuowane w 2025 r. W tym roku wprowadzono szereg strategicznych modyfikacji, w tym rozbudowano działy sprzedaży i marketingu oraz wzmocniono pozycję marki w kategorii lekkich przekąsek. Wprowadzono na rynek innowacyjne produkty, odpowiadające na trendy konsumenckie, a także rozpoczęto współpracę z marką Wedel, tworząc wyjątkowe połączenia smaków. W 2025 rok marka Sonko wkracza z dumą i energią, ponieważ dla firmy to szczególny rok – obchodzone będzie 30-lecie przedsiębiorstwa. Brand planuje kontynuować misję i rozwijać portfolio, oferując jeszcze więcej smacznych produktów z naturalnych składników dla konsumentów.



tagi: Sonko , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,