Po reklamie telewizyjnej, internetowej i promocjach sprzedaży to właśnie opakowania są kolejnym elementem zintegrowanej komunikacji marki zapraszającej konsumentów do imprezowego świata piwa o smaku tequli.
„Pomimo utrzymującego się spadkowego trendu na polskim rynku od dłuższego czasu obserwujemy dwucyfrową dynamikę wzrostu sprzedaży tego unikalnego piwa o smaku tequili" - mówi Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec.
Cena sugerowana „Desperados": 4,25 zł. Zawartość alkoholu to 6,0%.
Za przygotowanie opakowań odpowiedzialna jest agencja „Locomotiva".
(maj)
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...