Po reklamie telewizyjnej, internetowej i promocjach sprzedaży to właśnie opakowania są kolejnym elementem zintegrowanej komunikacji marki zapraszającej konsumentów do imprezowego świata piwa o smaku tequli.
„Pomimo utrzymującego się spadkowego trendu na polskim rynku od dłuższego czasu obserwujemy dwucyfrową dynamikę wzrostu sprzedaży tego unikalnego piwa o smaku tequili" - mówi Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec.
Cena sugerowana „Desperados": 4,25 zł. Zawartość alkoholu to 6,0%.
Za przygotowanie opakowań odpowiedzialna jest agencja „Locomotiva".
(maj)
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...