Kampanie i Promocje

Kampania ‘Super Kobiety Almette’ na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024

Czwartek, 12 grudnia 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024.
Znamy laureatów konkursu Lider Forum Kampanie 2024, który już po raz piąty zorganizowało Forum Mleczarskie. Jury w składzie: Agnieszka Maliszewska – Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA (reprezentantka branży), Maciej Ptaszyński – Prezes Polskiej Izby Handlu (reprezentant handlu), Paweł Kowalewski – Prezes Zarządu Communication Unlimited (reprezentant branży marketingowej) i Janusz Górski – Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel (reprezentant mediów) oceniało kampanie zgłoszone przez producentów artykułów mleczarskich aktywnych marketingowo i sprzedażowo w mijającym roku. Wśród nagrodzonych kampanii nie zabrakło akcji ‘Super Kobiety Almette’, która zajęła trzecie miejsce.

zdj__cie_Almette_Super_Kobiety.jpg

Bardzo dziękujemy za wyróżnienie w konkursie Lider Forum Kampanie 2024. Co roku staramy się zaskoczyć konsumenta kreatywnością stawiając na takie projekty, które pozwalają nam zaangażować jak największą liczbę odbiorców. Nie zapominamy także o aspekcie edukacyjnym i po prostu ‘byciu w trendach’ – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. I dodaje: Kampania ‘Super Kobiety Almette’ kierowana była zarówno do konsumentów serka Almette, jak i osób, które dotychczas nie sięgały po produkty tej marki. Na główny nośnik wybraliśmy internet, ponieważ przestrzeń digitalowa jest dziś najbardziej uniwersalną platformą, docierającą do wielu pokoleń i grup. Materiały video, promocja naszych bohaterek w social media, obecność w największych ogólnopolskich serwisach – wykorzystanie kanałów internetowych dało nam możliwość bardzo kreatywnego przekazania istoty akcji. W nagrodzonej kampanii podkreślony został modny i szeroko obecny w popkulturze motyw SUPERMOCY. Kobiety dysponują SUPERMOCAMI, czyli unikalnymi zdolnościami i cechami charakteru, które sprawiają, że mogą wiele osiągnąć, poradzić sobie w każdej sytuacji, czynić dobro i pomagać innym. To właśnie z myślą o nich narodził się pomysł kampanii ‘Super Kobiety Almette’ i to właśnie one są jej bohaterkami.




Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe



tagi: kampania , Super Kobiety Almette , konkursu , Lider Forum Kampanie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,