Święta z Lay’s - niespodzianki w paczkomatach, regionalizowane spoty i nowe, limitowane smaki
Piątek, 06 grudnia 2024
Marka Lay’s wchodzi w kolejny etap kampanii świątecznej, której celem jest przypomnienie, że najcenniejszym prezentem, jaki możemy podarować sobie nawzajem, jest nasza obecność.
Kampania rozpoczęła się w listopadzie, jednak to w grudniu następuje intensyfikacja działań marki, które obejmą aktywacje konsumenckie, lokalne wersje spotu telewizyjnego oraz promocję limitowanych smaków: Uczta Serowa i Świąteczna Pieczeń z Indyka.
Kampania ma na celu zachęcenie ludzi do wspólnego spędzania czasu w gronie najbliższych. W jej ramach 6 grudnia 20 tys. osób, otwierając swoje skrytki z zamówieniami z InPost, znajdzie w nich paczki Lay’s oraz informację o możliwości otrzymania na platformie PepsiCo JOY zniżki 10zł na przejazdy z Bolt. Mikołajkowe niespodzianki umieszczone zostały w pudełkach o charakterystycznych dla brandu kolorach i mogą zostać ponownie wykorzystane jako opakowanie na świąteczne prezenty, w ramach idei zero waste.
Od listopada w telewizji oraz w mediach cyfrowych można również oglądać świąteczny spot kampanii, który zachęca do świętowania w najlepszym towarzystwie i promuje nowe, limitowane smaki Uczta Serowa i Świąteczna Pieczeń z Indyka. Do akcji zaangażowani zostali influencerzy Lay’s: Patricia Kazadi, Ola Kot, Natalia Sisik oraz Jefre I Am. Ich zadaniem będzie promowanie kampanii w mediach społecznościowych oraz zachęcanie swoich obserwatorów do dzielenia się świątecznymi chwilami z bliskimi. Będą oni także odpowiedzialni za komunikację kolejnych aktywacji, m.in. platformy JOY PepsiCo, na której w dniach 6-23 grudnia będą dostępne kody zniżkowe na przejazdy z Bolt.
Marka Lay’s od lat angażuje się w aktywności, mające na celu promocję wspólnego spędzania czasu takie jak „Filmy smakują lepiej z Lay’s” czy kampanie dedykowane piłkarskim emocjom.
- Niezmiennie cieszy nas, że Polacy wybierają nasze produkty jako przekąskę podczas wspólnego spędzania czasu z bliskimi. Zbliżające się święta to jednak wyjątkowy okres, więc poprzez naszą kampanię chcemy podkreślić, że najcenniejszym prezentem, jakim możemy się wzajemnie obdarować jest po prostu czas – mówi Patrycja Juga, junior brand managerka Lay’s. - Cieszymy się, że możemy być częścią tych wyjątkowych chwil i zachęcamy wszystkich do wspólnego świętowania z Lay’s – podkreśla.
Aby jeszcze bardziej zbliżyć się do konsumentów marka zaprosiła do współpracy pracowników firmy, którzy na co dzień posługują się gwarą bądź lokalnymi dialektami. Dzięki ich zaangażowaniu powstało pięć regionalizowanych spotów, które od początku grudnia emitowane są w województwach Śląskim, Podlaskim, Małopolskim, Pomorskim i Wielkopolskim.
- Chcieliśmy, aby nasza kampania była bliska sercom wszystkich Polaków, dlatego wprowadziliśmy regionalizowane spoty, które oddają wyjątkowy charakter i tradycje różnych zakątków naszego kraju. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników mogliśmy zainspirować się ich lokalnymi zwyczajami i stworzyć wyjątkowe reklamy, celebrujące świąteczny czas w charakterystycznym dla każdego regionu stylu – dodaje Patrycja Juga.
Świąteczna kampania Lay’s to zaproszenie do wspólnego świętowania w gronie najbliższych, z regionalnymi akcentami i wyjątkowymi smakami. To także przypomnienie, że najważniejsze w święta jest bycie razem. Kampania potrwa do końca grudnia.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.