Z rynku FMCG

Kaufland świętuje otwarcie 250. sklepu w Polsce

Czwartek, 05 grudnia 2024
Kaufland osiąga kolejny kamień milowy i otwiera 250. sklep na polskim rynku. Nowa placówka w Bielsku-Białej, która rozpoczęła działalność 5 grudnia, jest symbolem dynamicznego rozwoju sieci. To wyjątkowe wydarzenie Kaufland uczcił licznymi atrakcjami dla całych rodzin oraz specjalnymi ofertami promocyjnymi.
Nowy sklep w Bielsku-Białej to nowoczesna przestrzeń zakupowa, zaprojektowana z myślą o wygodzie klientów. Powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 2700 mkw. Placówka zlokalizowana przy ul. Warszawskiej 180 oferuje szeroki asortyment produktów, od artykułów spożywczych i przemysłowych po strefę świadomego odżywiania z ofertą bezglutenową, wegańską oraz z obniżoną zawartością cukru. Jak w każdej nowej lokalizacji, Kaufland stawia na innowacje – klienci będą mogli korzystać z urządzeń do samodzielnego skanowania zakupów K-Scan, kas samoobsługowych oraz innych udogodnień zapewniających komfort zakupów. Dla klientów sklepu przygotowano ponad 220 miejsc parkingowych.

Osiągnięcie liczby 250 placówek na terenie Polski jest dla nas nie tylko powodem do ogromnej dumy, ale również stanowi istotny impuls do dalszego dynamicznego rozwoju. Wierzymy, że sukces ten jest efektem naszej konsekwencji w dążeniu do oferowania klientom produktów najwyższej jakości, wprowadzania nowoczesnych rozwiązań oraz zapewniania udogodnień, które wpływają na komfort ich codziennego życia. Z wielkim entuzjazmem patrzymy w przyszłość, wierząc, że realizowane przez nas inicjatywy przyczynią się do dalszego rozwoju zarówno naszej organizacji, jak i lokalnych społeczności, z którymi współpracujemy – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Z okazji nowego otwarcia Kaufland przygotował wyjątkowe atrakcje. Na najmłodszych czeka spotkanie ze Świętym Mikołajem, a także z Bolkiem i Lolkiem – legendarnymi postaciami z bielskiego Studia Filmów Rysunkowych. Wszyscy goście mogą natomiast skorzystać z dostępnego do soboty 7 grudnia bike blendera do samodzielnego miksowania soków owocowych i warzywnych czy wziąć udział w zabawie Koło Szczęścia, w której do wygrania są bony zakupowe i produkty marek własnych, takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Classic (artykuły spożywcze, przekąski, chemia domowa), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv & Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy bevola (kosmetyki).



Źródło: 38 Content Communication
Fot: mat. prasowe



tagi: Kaufland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,