Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.
Według badania, przeprowadzonego przez platformę ePsycholodzy.pl*, aż 22% Polaków okres świąteczny kojarzy się nie tylko z przyjemnością, ale także zmęczeniem, związanym z intensywnymi przygotowaniami: gotowaniem, zakupami czy poszukiwaniem prezentów dla najbliższych.
Dlatego Dan Cake postanawia przełamać ten schemat, namawiając do potraktowania drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia jako czasu dla siebie, spędzanego na swoich zasadach i w zgodzie z własnymi potrzebami.
- W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem, bezpośrednio i zachęcamy do świętowania tak, jak chcą – przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, a bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce - mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.
Marka uruchamia tym samym konkurs, w ramach którego na stronie www.jakchcesz.pl/konkurs każdy może pochwalić się swoim pomysłem na wymarzony drugi dzień świąt. Musi w tym celu stworzyć kreatywny kolaż. Uczestnicy będą rywalizowali o atrakcyjne nagrody - do wygrania są ekspresy do kawy, czytniki Kindle, roczny dostęp do aplikacji Audioteka i świąteczne wypieki od Dan Cake. Aktywacja potrwa do 18 grudnia br.
Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są współprace z kilkudziesięcioma influencerami, którzy wraz z Dan Cake będą inspirować swoich odbiorców do spędzania drugiego dnia świąt po swojemu.
Poza działaniami display realizowane będą kampanie na platformach zakupowych (Glovo, Blix, Listonic i Moja Gazetka) oraz w social mediach (TikTok i Meta Ads).
Koncepcję i key visual kampanii opracował Bluespace - dział brand marketingu w agencji reklamowej Bluerank, który zajął się również zakupem mediów. Za stworzenie strony konkursowej i działania PR odpowiadają Ancymony (*ancy), za aktywności w social mediach Tears of Joy, a współprace z influencerami BrandLift i Tears of Joy.
* Zmęczeni Świętami. Co czwarty Polak w złym stanie psychicznym, Horecatrends 2023
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.