Podczas ceremonii odbioru nagrody Tomek Zwiercan, Dyrektor Zarządzający GLS Poland, podkreślił znaczenie relacji z klientami oraz zaangażowania zespołu: „Tegoroczna nagroda jest dla nas szczególnie cenna, bo przyznano nam ją w bardzo ważnej dla nas kategorii łączącej usługi krajowe i międzynarodowe dla e-commerce. W GLS Poland jesteśmy szczególnie dumni z tego, że od lat wspieramy firmy e-commerce w ekspansji, nie tylko na polskim rynku. Będąc częścią silnej międzynarodowej grupy pomagamy naszym polskim klientom w zdobywaniu nowych rynków zagranicznych. Dodatkowo, nieustannie rozwijamy ofertę, dostosowując ją do potrzeb szybko zmieniającej się branży. Nasza przewaga konkurencyjna wynika nie tylko z niezawodnej jakości dostaw i międzynarodowej sieci, ale także z wyjątkowego wskaźnika zadowolenia klientów (NPS), który co roku przekracza 80 punktów”.
Innowacje wspierające dynamiczny rozwój e-commerceGLS Poland stale rozwija swoje usługi, odpowiadając na rosnące wymagania sektora e-commerce. Firma wprowadziła w ostatnim czasie szereg nowych rozwiązań, które pozwalają polskim sklepom internetowym jeszcze efektywniej obsługiwać klientów. W październiku 2024 roku GLS Poland uruchomiło dwie kluczowe usługi:
- Dostawa do pierwszej agnostycznej sieci automatów paczkowych – klienci GLS zyskali dostęp do ponad 6 tysięcy automatów paczkowych. W połączeniu z istniejącymi punktami PUDO, sieć punktów nadania i odbioru przesyłek GLS w Polsce obejmuje obecnie aż 13,5 tysiąca lokalizacji.
- Rozszerzenie międzynarodowej sieci punktów odbioru – polskie sklepy i platformy internetowe mogą dzięki GLS oferować dostawę oraz zwroty swoich produktów do/z 70 tysięcy punktów odbioru przesyłek w 20 krajach Europy.
Te unikalne rozwiązania, połączone z niezawodną jakością usług, pozwalają GLS Poland wspierać rozwój polskich przedsiębiorstw e-commerce, umożliwiając im skuteczną ekspansję zarówno w Polsce, jak i za granicą.
„Uruchamianie naszych nowych usług oraz obsługa klientów na tak doskonałym poziomie są możliwe tylko dzięki ogromnemu zaangażowaniu naszych wspaniałych pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych. To im dedykuję tę nagrodę” – zaznaczył Tomek Zwiercan.
GLS Poland – lider w zmieniającej się rzeczywistości
GLS Poland od lat cieszy się uznaniem w branży logistycznej, zdobywając liczne nagrody, w tym Złote Godło w poprzednich edycjach Gali Logistyki, Transportu i Produkcji. Obecne wyróżnienie potwierdza, że firma nie tylko utrzymuje najwyższy standard usług, ale również wprowadza innowacje, które odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku e-commerce.
Nagroda „Lider Logistyki – Obsługa Rynku e-commerce w Polsce i za granicą” jest dla GLS Poland dowodem uznania, ale także motywacją do dalszego rozwoju i umacniania swojej pozycji lidera. Firma zamierza kontynuować inwestycje w innowacje i wspierać klientów w osiąganiu kolejnych sukcesów biznesowych.
Źródło: PR Calling
Fot: mat. prasowe