Kampanie i Promocje

Tic Tac® odświeża komunikację na Instagramie, celując w młode pokolenie

Poniedziałek, 02 grudnia 2024
Nowy kanał marki na Instagramie, @tictacglobal, wystartował w drugiej połowie października. Na początek marka wprowadziła teaser nowej komunikacji, by następnie ruszyć z treściami skierowanymi do odświeżonej grupy docelowej – GenZ.
Za strategię, koncepcję kreatywną, produkcję treści, moderację oraz promocję mediową nowego kanału Tic Tac® na Instagramie odpowiada agencja VML Poland, wyłoniona w wyniku przetargu. Agencja już wcześniej obsługiwała kanał marki na Instagramie w latach 2014-22.

W 2024 roku przypada 10 rocznica współpracy VML Poland z Ferrero International. W ramach bieżących działań realizowanych dla marki agencja opracowuje globalne assety oraz toolkity na wszystkie rynki, na których jest obecny Tic Tac®. Ponadto VML Poland odpowiada za projekt i wdrożenie globalnej strony internetowej dla marki Tic Tac®.



Źródło: VML
Fot: mat. prasowe



tagi: Tic Tac , Instagram , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,