Kampanie i Promocje

Stokrotka została partnerem programu Karta Dużej Rodziny

Poniedziałek, 02 grudnia 2024
Stokrotka wprowadza nową dedykowaną zniżkę dla osób uczestniczących w programie i korzystających z aplikacji Nasza Stokrotka. Firma oferuje zniżki na wiele podstawowych produktów i artykułów dla dzieci.
Stokrotka została partnerem programu Karta Dużej Rodziny. Osoby posiadające kartę i uczestniczące w programie lojalnościowym Nasza Stokrotka mogą więc korzystać w sklepach sieci z dedykowanych zniżek. Stokrotka przygotowała dla beneficjentów Karty Dużej Rodziny rabat w wysokości 10% na produkty z ważnych i często kupowanych grup asortymentowych. Należą do nich m.in. świeże owoce i warzywa, chleby i bułki, mleko modyfikowane i kaszki dla dzieci, przetwory warzywno-mięsne i owocowe dla dzieci oraz pieluchy. Pełna lista produktów objętych rabatem znajduje się na stronie www.stokrotka.pl/karta-duzej-rodziny.

– Stokrotka rozpoczyna nową akcję w ważnym momencie. Zbliżamy się do przedświątecznego okresu, który wiąże się ze specjalnymi przygotowaniami i większymi zakupami. W tym okresie wiele rodzin poszukuje dodatkowych promocji i możliwości zrobienia zakupów w tańszy sposób. Dlatego Stokrotka przygotowała z myślą o członkach rodzin wielodzietnych program dodatkowych zniżek na zakupy. Obejmuje on produkty, które są bardzo często kupowane. Mamy więc nadzieję, że przełoży się na wiele wymiernych korzyści – mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Aby dołączyć do akcji Stokrotki i skorzystać ze zniżek przygotowanych przez sieć należy zarejestrować numer Karty Dużej Rodziny w Naszej Stokrotce i zeskanować aplikację podczas zakupów. Szczegółowe informacje o tym, jak dodać Kartę Dużej Rodziny do aplikacji znaleźć można na stronie www.stokrotka.pl/karta-duzej-rodziny. Dostępny jest tam również regulamin akcji i lista sklepów, w których można zrobić zakupy w niższych cenach.



Źródło: Stokrotka
Fot: mat. prasowe




tagi: Stokrotka , Karta Dużej Rodziny , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,