Z rynku FMCG

Ponad 106 milionów złotych na pakiety świąteczne dla pracowników Biedronki

Czwartek, 28 listopada 2024
W tym roku Biedronka przygotowała rekordową liczbę 165 360 paczek, w tym 84 700 tysięcy dla pracowników i 80 660 tysięcy dla dzieci. Łącznie na pakiety świąteczne, w skład których dodatkowo wchodzą przyjęcia świąteczno-noworoczne, największa sieć handlowa w kraju przeznaczy ponad 106 mln złotych.
Sieć Biedronka oferuje swoim pracownikom ponad 20 programów socjalnych i benefitów, opartych na 4 filarach: Zdrowie, Rodzina, Edukacja oraz Sport i Rekreacja. Do jednych z atrakcyjniejszych należą tradycyjne benefity w okresie przedświątecznym. Pakiet świąteczny składa się m.in. z paczki świątecznej dla pracownika i jego dzieci. Firma przygotowuje 4 rodzaje paczek dla dzieci w zależności od wieku (0-2 lata, 3-6 lat, 7-10 lat i 11-18 lat). Oprócz paczek, w ramach pakietu świątecznego, pracownicy otrzymują e-kody pracownicze, którymi mogą zapłacić za zakupy w Biedronce lub Hebe. Kwoty czwartego już w tym roku zasilenia e-kodów różnią się w zależności od progu dochodowego i wynoszą od 590 do 650 zł. Na świąteczne, najwyższe zasilenie e-kodów w tym roku firma przeznaczyła ponad 51 mln złotych.

Na paczki świąteczne czekają z utęsknieniem nie tylko pracownicy, ale też ich dzieci. Przygotowanie takich zestawów to oczywiście wielka frajda, ale też i odpowiedzialność, dlatego zapraszamy cały zespół Biedronki do tworzenia listy wymarzonych prezentów. W tym roku ponad 8 tysięcy pracowników udzieliło nam odpowiedzi na pytanie co chcieliby dostać w paczce. Mamy wielką nadzieję, że nawet najbardziej wymagający miłośnicy Świętego Mikołaja będą zadowoleni ze świątecznych zestawów, które zostały stworzone z myślą o aż 4 grupach wiekowych. - mówi Agnieszka Sokołowska, dyrektorka ds. komunikacji wewnętrznej, EB i programów wsparcia w sieci Biedronka

W świątecznej paczce, której wartość wynosi ponad 600 zł, pracownicy znajdą zestaw trzech patelni Tefal, przyprawnik z 12 słoiczkami i zestaw przypraw, idealnych do świątecznych potraw oraz słodycze.

Najmłodsi (0-2 lata) otrzymają zabawki wspierające rozwój: kolorowe wielorybki, które można łapać na wędkę – doskonałe do kąpieli, lwa Leonardo, który inspiruje maluchy do ruchu i odkrywania, drewniane zwierzątka rozwijające zręczność, magnetyczną układankę, kolorowankę i ciastolinę.

W paczce dla nieco starszych dzieci (3-6 lat) znajdują się edukacyjne plakaty przybliżające anatomię człowieka, sztuczny śnieg z foremkami, świecąca w ciemności Maskotka Żyrafa, gra planszowa „Zgadnij, kim jestem” rozwijająca koncentrację i myślenie strategiczne oraz 2,5 metrowa kolorowanka.

Kolejna grupa wiekowa (7-10) w swojej paczce znajdzie przedmioty łączące zabawę z nauką: grę słowną „Pomysłówka”, zestaw do badmintona, szpiegowski długopis do pisania niewidzialnych wiadomości, zbiór łamigłówek „Hotel 60 zagadek”, a także kreatywne kolorowanki i wyklejanki.

Dla nastolatków (11-18 lat) Biedronka przygotowała zestaw łączący nowoczesne technologie i intelektualną zabawę: bezprzewodowe słuchawki Twins Core, statyw do telefonu, zestaw kabelków do ładowania z trzema końcówkami, a także logiczną grę Triominos, łamigłówkę Dog Pile i kubek termiczny.

Świąteczne paczki trafią do pracowników Biedronki i ich dzieci na początku grudnia. Ale to nie wszystko. W skład pakietu świątecznego wchodzą również przyjęcia świąteczno-noworoczne, które każdy zespół może zorganizować według własnych upodobań w ramach przyznanego specjalnie na ten cel budżetu. Na zbiorowe celebrowanie świątecznej atmosfery pracownicy Biedronki mają czas do końca lutego.




Źródło: Biedronka









tagi: święta , Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,