Kampanie i Promocje

Biedronka nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską

Środa, 27 listopada 2024
Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej codzienności – menstruacji.
Femina oferuje środki higieniczne dla kobiet, m.in. tampony, podpaski i wkładki higieniczne. Podbiła serca użytkowniczek zarówno dużym wyborem produktów, jakością, ale i zaangażowaniem w walkę z ubóstwem menstruacyjnym we współpracy z Akcją Menstruacją. Inicjatywa sieci sklepów Biedronka i Akcji Menstruacji ma na celu zapewnienie, jak największej grupie dziewcząt w szkołach, poczucia komfortu i bezpieczeństwa podczas miesiączki.

W tym roku szkolnym, już po raz czwarty, tysiące polskich uczennic znajdą w szkolnych toaletach bezpłatne podpaski, tampony i wkładki marki Femina. W aktualnej edycji programu bierze udział 650 placówek, w których uczy się 121 tys. osób menstruujących. Kontynuacją naszych działań pomocowych i budujących świadomość okołomenstruacyjną jest współpraca Feminy z Joanną Okuniewską, dzięki której mamy możliwość dotrzeć do jak największej grupy kobiet i dziewcząt. - mówi Julia Dmytryshyna, menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Okuniewska jest jedną z najpopularniejszych kobiecych podcasterek. Jej podcasty, od początku istnienia, utrzymują się w czołówce rankingów słuchalności podcastów Spotify i Apple Podcasts w Polsce - łącznie ponad 20 000 000 odsłuchań na wszystkich platformach podcasterskich.

Pierwszy, wspólny Okuniewskiej i Feminy, odcinek podcastu przedstawił miesiączkę jako odwieczny symbol kobiecości i dojrzewania, celebrowany w różnych kulturach. Jego celem jest wsparcie, szczególnie młodych dziewcząt, w zrozumieniu, że menstruacja to naturalny proces, który od wieków łączy kobiety i nie jest, ani nie powinna być tematem tabu.

W drugim odcinku podcasterka doradzi, jak podczas okresu zadbać o siebie. Słuchaczki poznają listę ciekawych książek, seriali czy jedzenia. Okuniewska podpowie również, jak ten trudny czas umilić nastolatkom oraz poruszy kwestie związane z ich dojrzewaniem.

Odcinków Tu Okuniewska we współpracy z marką Femina można wysłuchać na You Tube, Spotify, Spreakerze, Apple Podcasts oraz na stronie sieci Biedronka.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe



tagi: Biedronka , Joanna Okuniewska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,