Z rynku FMCG

Marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły, aby pomagać

Poniedziałek, 25 listopada 2024
Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie Królową dobra”, w ramach której internauci drobnym gestem – zdjęciem domowego wypieku – mogą dołożyć cegiełkę do organizacji dwóch wigilii dla potrzebujących oraz realizacji paczek dla dzieci.
Wielkimi krokami zbliżają się najbardziej rodzinne święta w roku. Przypomina o tym aura za oknem i szybujące w dół słupki termometru. I choć chłód na zewnątrz potrafi doskwierać, to dla wielu, szczególnie w tym okresie, potrzeba ciepła ma zupełnie inny wymiar.

- Samotność, kryzys bezdomności, zła sytuacja finansowa. Czasami ciepły posiłek czy herbata to luksus. Życie bywa nieprzewidywalne, a my chcemy dać potrzebującym namiastkę normalności. Pomagamy przez cały rok i na różnych płaszczyznach. Aktualnie swoje działania koncentrujemy na organizacji kolacji wigilijnych we Wrocławiu. Wydarzenia odbędą się 4 i 24 grudnia. W realizacji projektu wspiera nas między innymi marka Cukier Królewski. To partner, któremu przyświecają podobne wartości -  informuje Jan Piontek, prezes Fundacji Weź Pomóż.

- Nasza współpraca z Fundacją Weź Pomóż wchodzi na kolejny etap. Zaczęliśmy od lodówek społecznych, których zawartość ma być wsparciem dla osób w kryzysie i które równocześnie pozwalają redukować problem marnowania żywności. Teraz, w okresie okołoświątecznym, chcemy wesprzeć Fundację w realizacji innej, równie pięknej inicjatywy – wigilii dla potrzebujących - mówi Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager Südzucker Polska S.A. – Wsłuchaliśmy się w potrzeby naszego partnera i zdecydowaliśmy, że pomożemy w sposób, który jest nam najbliższy, czyli zachęcając do wspólnego pieczenia – kontynuuje Magdalena Budzyńska.

Pieczesz? Możesz pomóc zorganizować wigilię dla potrzebujących

Drobne gesty mają moc, a pomóc można chociażby piekąc. Przekonują o tym organizatorzy akcji „Obudź w sobie Królową dobra”. Jak dołożyć swoją cegiełkę i pomóc w realizacji kolacji dla potrzebujących? Wystarczy w terminie 15 listopada – 15 grudnia zrobić zdjęcie domowego wypieku i udostępnić je wraz z hashtagiem #KrólowaDobra pod przypiętym postem na fanpage’u Cukier Królewski - Blisko Siebie, Blisko Natury lub na własnym profilu na Instagramie. Za każde dodane zdjęcie marka przekaże Fundacji Weź Pomóż 1 kg cukru i 1 zł. Dodatkowo, jeśli na fotografii znajdzie się dowolny produkt z asortymentu Cukru Królewskiego, na rzecz inicjatywy trafi 5 kg cukru i 5 zł.

- Wsparcie finansowe oraz produktowe od marki Cukier Królewski pomoże nam zorganizować dwie wigilie we Wrocławiu oraz przygotować upominki, które podczas spotkania otrzymają dzieci. Mamy nadzieję, że ponownie drobnymi, ale pełnymi ciepła gestami, wywołamy uśmiech na twarzach potrzebujących – dodaje Jan Piontek.

Lodówki społeczne

Przez cały rok pomagać można między innymi dzięki lodówkom społecznym. Punkty pomocowe, które powstały w ramach współpracy marki Cukier Królewski i Fundacji Weź Pomóż zostały zlokalizowane we Wrocławiu przy ul. Kościelnej 18, Długołęce przy ul. Robotniczej 12, Nowogrodźcu przy ul. Asnyka 53, Walimiu przy ul. Długiej 8 oraz w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21b/2. Są czynne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.



Źródło: Open Media
Fot: mat. prasowe


tagi: Marka Cukier Królewski , Fundacja Weź Pomóż , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,