Z rynku FMCG

Carrefour rozszerza ofertę marki własnej na Święta

Poniedziałek, 25 listopada 2024
Przygotowując swoją ofertą spożywczą na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia, Carrefour Polska poszerzył asortyment marki własnej o ponad 150 nowych produktów. Sieć rozbudowała linię Carrefour Extra, czyli produktów z segmentu średniego oraz premium, o tradycyjne polskie wyroby świąteczne, a także takie, które charakterystyczne są dla Świąt obchodzonych w innych krajach europejskich.
Przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia Carrefour Polska kilkukrotnie zwiększa asortyment wybranych kategorii produktowych, które najczęściej poszukiwane są przez klientów w tym wyjątkowym okresie. Do oferty sieci trafiło właśnie ponad 150 typowych produktów bożonarodzeniowych, które oferowane są w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych okazjonalnych opakowaniach.

Wśród nowości znalazły się zarówno produkty świeże, jak i pakowane. W asortymencie polskich wyrobów świątecznych znaleźć można, m.in drób świąteczny, karpia w elementach, suszone grzyby, owoce wędzone i suszone oraz masę makową. Asortyment uzupełniają produkty garmażeryjne, takie jak uszka, łazanki i paszteciki, a także produkty o wzmożonym popycie na Święta, np. nabiał, kiszona kapusta, śledzie czy tradycyjne sery oraz wędliny z segmentu premium.

W asortymencie produktów świątecznych z innych krajów europejskich, klienci znajdą w linii Carrefour Extra m.in. szeroki wybór ciast oraz tradycyjnych słodyczy, w tym włoskie ciasto Pandoro, francuską babkę świąteczną Panettone, owocowe Pate de Fruit czy czekoladowe Coeurs de Guimauve, a także wybór tradycyjnych świątecznych alkoholi.

- Święta Bożego Narodzenia to czas, który chcemy spędzać w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami i wyjątkowym jedzeniem. W Carrefour Polska dokładamy starań, aby nasza świąteczna oferta była odpowiedzią na różnorodne potrzeby i oczekiwania naszych klientów, a także zachęcała ich do kulinarnych eksperymentów - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, menedżer marki własnej w Carrefour Polska. Z roku na roku widzimy coraz większą odwagę Polaków w testowaniu nowych dań i produktów. Nasze tegoroczne nowości w linii Carrefour Extra pozwolą im spróbować najlepszych produktów, które pojawiają się w Święta w różnych zakątkach Europy. Jesteśmy przekonani, że trafią one w gusta naszych rodaków i na stałe zagoszczą na wielu polskich stołach - dodaje Katarzyna Zaręba-Tremelet.

Obecnie w ofercie marek własnych Carrefour znajduje się ponad 4000 różnych produktów z najpopularniejszych kategorii, od budżetowych, po wyroby z segmentu premium, które są nawet do 30% tańsze niż porównywalne produkty brandowe, ale charakteryzują się podobną jakością. Wszystkie nowości pojawiające się w ofercie marek własnych Carrefour testowane są przez klientów pod względem atrakcyjności smakowej i jakościowej. Tylko produkty, które są przynajmniej tak samo dobrze oceniane jak produkty konkurencji, trafiają do sprzedaży w sklepach sieci.

Produkty marek własnych są również filarami najnowszej odsłony kampanii Act For Food, w ramach której Carrefour Polska ogłosił 5 długofalowych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowszych produktów dla klientów. Jej celem jest trwała zmiana w sposobie odżywiania Polaków poprzez oferowanie smacznych wysokojakościowych produktów w cenach, na które mogą sobie pozwolić.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe



tagi: Carrefour , marka własna , Święta , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,