- Bardzo się cieszymy z debiutu w Skawinie i choć będzie to nasza kolejna drogeria w aglomeracji krakowskiej towarzyszy nam niezmiennie ten sam entuzjazm ze spotkania z nowymi klientami. Chcemy im pokazać wszystko to, co najlepsze. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy 15% rabat powitalny, zestawy mini prezentów, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji dla całych rodzin - mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. - W naszych sklepach znajduje się szeroki wachlarz produktów zarówno międzynarodowych marek premium, jak i najpopularniejszych polskich firm. Oferujemy również artykuły marek własnych dm. Wierzymy, że każdy znajdzie coś dla siebie, a o dobrą atmosferę i doświadczenie zakupowe zadba nasz zgrany zespół pracowników - doradców, zawsze gotowych do pomocy - dodaje.
Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe
tagi: Drogeria dm , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...