Kampanie i Promocje

Sir Adalbert's Tea renomowana marka herbat premium rozpoczyna nową kampanię reklamową

Czwartek, 21 listopada 2024
Sir Adalbert's Tea renomowana marka herbat premium ze Sri Lanki, ogłasza rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej, która potrwa od 25 listopada do 1 stycznia.
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów telewizyjnych we wszystkich stacjach BIG4 (TV1,TV2,TVN i Polsat) oraz ponad 80 stacjach tematycznych, a także na VOD o długości 30, 15, 10 oraz 5 sekund. Działania te zostaną wsparte kampanią digitalową, współpracą z licznymi influencerami oraz ambasadorką marki, Anią Nowak-Ibisz.

W spocie reklamowym zaprezentowana zostanie wyjątkowa herbata Sir Adalbert's Tea, której symbolem jest charakterystyczny ZŁOTY SŁOŃ na opakowaniach, będący towarzyszem zarówno ważnych, jak i codziennych magicznych chwil w życiu bohaterki, Ani. Zakomunikowane zostaną także niezwykłe walory smakowe i aromatyczne herbat Sir Adalbert's Tea, podkreślając ich pochodzenie z magicznej Sri Lanki. Spot ma na celu przeniesienie widzów w świat egzotyki, inspirując do celebrowania codziennych momentów w wyjątkowy sposób.

Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do poszukiwania nowych doznań smakowych.

2a_1.jpg




tagi: Sir Adalbert's Tea , kampania reklamowa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,