Kampanie i Promocje

SMAKuj życie z Eduscho. Ruszyła jesienna odsłona kampanii marketingowej marki

Czwartek, 21 listopada 2024 HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej.
Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania życia. Kampania realizowana jest wielokanałowo. Zaplanowano działania marki w telewizji, digitalu, outdoorze, a także prasie branżowej. Nie zabraknie również akcji BTL, takich jak m.in. samplingi, degustacje i kreacje POS. Projekty zostały dostosowane do specyfiki poszczególnych nośników i ich lokalizacji. I tak Eduscho w Krakowie „smakuje, jak spacer po rynku”, w Warszawie „jak spacer nad Wisłą”, zaś w Poznaniu, jak „odpoczynek na Malcie”.

RANGE_Eduscho__9X16.jpg




tagi: SMAKuj , Eduscho , kampania marketingowa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,