Z rynku FMCG

Streetwearowy drop inspirowany nowymi smakami Nudli Knorr

Środa, 20 listopada 2024 HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
Czy uliczna moda może być inspirowana nudlami? Oczywiście.
Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”. Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie, współpracę z mediami lifestylowymi i partnerami handlowymi odpowiada That One Agency. W odzieżowej linii nudli znalazły się ubrania z nadrukami nawiązującymi do ikonicznego makaronu i nowych smaków, w tym bluzy z napisem „I LOVE HOT NUDLE” i czapki z hasłem „SEND NOODLES”. Kolekcję uzupełniają T-shirty, skarpetki i limitowane nudlowe sneakersy. Ubrania sygnowane markami Knorr i 2005 można zdobyć w specjalnie przygotowanej promocji – nagłośnienie której powierzono influencerom.



tagi: Nudli Knorr , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,