Kampanie i Promocje

Carrefour zwróci klientom do 100 zł w e-bonach i przekaże nawet 10 000 punktów PAYBACK.

Środa, 20 listopada 2024
Klienci Carrefour korzystający z aplikacji mobilnej sieci, w której mają połączone konto Carrefour z kontem PAYBACK, mają szansę zaoszczędzenia na zakupach przedświątecznych nawet 100 złotych i otrzymania dodatkowo do 10.000 punktów PAYBACK. Wystarczy, że zrobią ośmiokrotnie zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują przy kasie aplikację “Mój Carrefour” z połączonym kontem PAYBACK.
W ramach najnowszej akcji oszczędnościowej Carrefour i PAYBACK zakupy o minimalnej wartości 99 zł mogą być zrealizowane tylko raz dziennie, a nagrody przyznawane są etapowo: po dwóch transakcjach klienci otrzymują e-bon o wartości 10 zł i 1000 punktów PAYBACK, po czterech e-bon o wartości 20 zł i 2000 punktów, po sześciu e-bon o wartości 30 zł i 3000 punktów, a po ośmiu e-bon o wartości 40 zł i 4000 punktów PAYBACK. W sumie klienci, którzy będą w ten sposób dokonywać zakupów, otrzymają łącznie 100 złotych w e-bonach oraz 10.000 punktów PAYBACK. Punkty można przeznaczyć na  obniżenie swoich rachunków za zakupy w sklepach Carrefour. E-bony natomiast należy  zrealizować w ciągu 14 dni od następnego dnia po ich otrzymaniu.

Dzięki integracji aplikacji Mój Carrefour i PAYBACK, korzystanie z tego multipartnerskiego programu lojalnościowego w Carrefour jest łatwe i wygodne. Klienci mogą skanować aplikację Mój Carrefour z połączonym kontem PAYBACK, aplikację PAYBACK lub tradycyjną kartę PAYBACK, aby automatycznie zbierać punkty PAYBACK oraz kupować wybrane produkty taniej.

Nowa akcja oszczędnościowa Carrefour i PAYBACK potrwa do 31 grudnia 2024 roku. Szczegółowe informacje na temat promocji są dostępne na carrefour.pl i PAYBACK.pl.

 


*Akcja PAYBACK  z aplikacją Mój Carrefour działają również oddzielnie. Oznacza to, ze jeśli klient skanuje tylko aplikację Mój Carrefour otrzymuje e-bony, a jeśli skanuje tylko zarejestrowaną kartę PAYBACK otrzymuje tylko punkty. Klient, który ma dodaną kartę PAYBACK do app Mój Carrefour zyskuje podwójnie tj. e-bony i punkty PAYBACK.



Źródło: Carrefour




tagi: Carrefour , PAYBACK , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,