Kampanie i Promocje

Lech postawił billboard zachęcający do skończenia pracy na czas

Środa, 20 listopada 2024
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Dlatego marka w swojej najnowszej akcji postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.
Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny.

Do tego zachęca marka Lech w swojej najnowszej akcji. Dlatego w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard. Wyjątkowy, bo częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie.

Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie.

Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu - mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech

Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.

Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych - Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

Zobacz video promujące akcję >>



Źródło: Campus WPP
Fot: mat. prasowe





tagi: Lech , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,