Z rynku FMCG

Hortex wspiera polską kulturę filmową

Wtorek, 19 listopada 2024 HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
Co ma wspólnego jedzenie, picie i film? Fakt, że idealnie do siebie pasują. Marka Hortex w 2024 roku postanowiła zainwestować w polską kulturę filmową.
Ufundowane nagrody dla laureatów, miejsca spotkań czy produkty dostępne dla uczestników spotkań, wszystko to na ważnych wydarzeniach filmowych w kraju. Gdzie pojawiła i pojawi się marka? Na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, Warszawskim Festiwalu Filmowym, Telekamerach czy Camerimage Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toruniu.



tagi: Hortex , kultura filmowa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,