Z rynku FMCG

Świętowanie 50 lat serka z krówką Rolmlecz trwa!

Wtorek, 19 listopada 2024 HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie kultowego serka z krówką.
„Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” – to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku. Osią kampanii jest spot telewizyjny przedstawiający, jak my i nasza rzeczywistość zmieniliśmy się na przestrzeni ostatnich pięciu dekad. W kanale digital aktywność marki obejmie reklamę display i działania w mediach społecznościowych. Zobaczymy na nich filmy, grafiki i memy pokazujące kontrast między przeszłością a teraźniejszością, zawsze z serkiem Rolmlecz w tle.

ROLMLECZ_urodzinowa_1200x628.jpg




tagi: Rolmlecz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,