Z rynku FMCG

Lidl Polska wspiera potrzebujących

Poniedziałek, 18 listopada 2024
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl będą mogli przekazać produkty spożywcze, które trafią do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Od początku działalności w Polsce Lidl współpracuje z organizacjami angażującymi się we wsparcie osób potrzebujących. Co roku wraz z Federacją Banków Żywności oraz Caritas Polska sieć organizuje zbiórki artykułów spożywczych, by wspólnie z pracownikami i klientami sprawić, by każde święta były wyjątkowym czasem radości, spokoju i nadziei. Dlatego również w tym roku Lidl Polska kontynuuje swoje zaangażowanie w pomoc osobom potrzebującym, organizując zbiórki żywności oraz wspierając działania społeczne na rzecz poprawy sytuacji życiowej najuboższych.

Święta to czas, który przypomina nam o tym, jak ważna jest solidarność i pomoc innym. Na przestrzeni lat udało nam się przekazać Caritas Polska i Federacji Polskich Banków Żywności blisko 10 milionów złotych. Nie zatrzymujemy się i działamy dalej wierząc, że nasze wspólne inicjatywy mogą uczynić te święta radośniejszymi dla wielu osób w Polsce – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Już od 29 do 30 listopada ruszy zbiórka zorganizowana we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności. Zbiórka z Caritas Polska odbędzie się tydzień później w dniach 6 i 7 grudnia. Chętni klienci oraz pracownicy sieci o wielkich sercach będą mogli dołożyć się do inicjatywy zostawiając w specjalnych koszach produkty spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak: mąka, makaron, cukier, olej, konserwy, przetwory, bakalie oraz słodycze. Zebrana żywność trafi do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Dzięki tym darom, ci najbardziej potrzebujący będą mogli ze spokojem cieszyć się wyjątkową atmosferą świąt.

Lidl Polska zachęca wszystkich klientów do włączenia się w zbiórki, by wspólnie przyczynić się do pomocy potrzebującym. Każdy przekazany produkt ma znaczenie! Oprócz udziału w zbiórkach żywności, sieć apeluje również do całorocznego wsparcia finansowego swoich partnerów: Caritas Polska, Federacji Polskich Banków Żywności i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.




Źródło: Lidl Polska
Fot: mat. prasowe



tagi: Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,