Z rynku FMCG

Lidl z nagrodami BLIX AWARDS

Poniedziałek, 18 listopada 2024
W tegorocznej, piątej edycji programu „Blix Awards – Wybór Konsumentów” Lidl Polska zdobył dwie statuetki w kategoriach: Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów regionalnych i lokalnych. Nagrody przyznano w oparciu o blisko 4 miliony opinii polskich konsumentów.
„Bardzo nas cieszy wygrana Lidl Polska w segmencie Dyskontów w ramach konkursu Blix Award. Jest to potwierdzenie, że słuchamy naszych klientów i staramy się odpowiadać na ich potrzeby związane z zakupami. Dużym powodzeniem wśród klientów Lidl Polska cieszą się często organizowane promocje, które pozwalają na zakup pełnowartościowych produktów w atrakcyjnych cenach. Każda gazetka to wiele promocji, dzięki którym wspieramy domowe budżety i budujemy dobre relacje oraz lojalność wśród smart shopperów – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.



Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe



tagi: Lidl Polska , BLIX AWARDS , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,