Święta są wyjątkowym czasem, który przypomina o sile więzi międzyludzkich, bliskości oraz o wartości, jaką niesie ze sobą obecność drugiego człowieka. To moment, w którym możemy zatrzymać się, spojrzeć wokół i dostrzec tych, którzy potrzebują naszej uwagi i ciepła. Podkreślając niezwykłą moc życzliwości i efekt domina, jaki wywołuje, Coca-Cola pokazuje, jak ważne jest bycie razem oraz wzajemne wsparcie.
„Pragniemy, by w te święta życzliwość krążyła po całym świecie, przypominając nam wszystkim, że prawdziwa magia tkwi w ludzkiej serdeczności i relacjach jakie tworzymy“ – mówi Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola.
Urzeczywistniając tą pełną magii i dobra podróż, po raz kolejny, do polskich miast zawita świąteczna ciężarówka Coca-Cola, a utworzone w ramach przystanków strefy umożliwią celebrowanie tego wyjątkowego czasu we wspólnym gronie. Tym razem odwiedzi
Wrocław (06.12), Lubin (07.12), Łowicz (08.12), Toruń (19.12) oraz piąte miasto (20 lub 21.12) wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania, w aplikacji Coca-Cola.
Aby oddać głos na ostatnią miejscowość, w której się pojawi, wystarczy mieć pobraną aplikację Coca-Cola na urządzeniu mobilnym. Zwycięży miasto, które do 5.12.2024 r. do godz. 23:59, uzbiera najwięcej głosów. Wpływ na wynik może mieć każdy, pod warunkiem ukończenia 13 roku życia. Jeden użytkownik może oddać maksymalnie 5 głosów. Miasto, w którym może jeszcze w tym roku pojawić się ciężarówka Coca-Cola to: Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Świdnica, Ostrołęka, Grodzisk Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Puławy, Zamość i Tarnobrzeg. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia br. na oficjalnym profilu na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji „News”.
W aplikacji Coca-Cola czekają na użytkowników również inne aktywności. Dzięki innowacyjnemu narzędziu, każdy kto ma pobraną aplikację mobilną może stworzyć własną, wirtualną śnieżną kulę. Wystarczy podzielić się swoim ulubionym świątecznym momentem z Mikołajem, by sztuczna inteligencja ożywiła je w formie wyjątkowej grafiki.
„To podróż do najpiękniejszych chwil – i sposób na uchwycenie prawdziwej magii, którą możemy podarować również innym poprzez udostępnienie wygenerowanej wizualizacji” – dodaje Izabela Gorczyca-Tronina, Senior Brand Manager w Coca-Cola.
Marka przygotowała także wyjątkową aktywację konsumencką, w ramach której można wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety i vouchery. Aby wziąć w niej udział, należy ukończyć 13 lat oraz kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać kod spod nakrętki w aplikacji Coca-Cola. Akcja będzie trwać do 20 grudnia br. Szczegóły dostępne są w zakładce loterii na stronie
www.coca-cola.com/pl/pl.
Świąteczna kampania Coca-Cola obejmuje swoim zakresem reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis, Hogarth, Wavemaker i 24/7Communication.
Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe