Z rynku FMCG

Hochland Polska z tytułem EKOinwestora 2024 i 4 medalami

Wtorek, 12 listopada 2024
W hotelu Arche w Nałęczowie, odbył się Polski Kongres Serowarski, w którym uczestniczyło ponad 250 przedstawicieli tego sektora.
Polski Kongres Serowarski to od lat jeden z najważniejszych branżowych eventów na temat techniki i technologii w przetwórstwie mleka. Podczas tegorocznej edycji Hochland Polska triumfował jako jedyna firma w konkursie „Ekoinwestor w przemyśle spożywczym 2024”, którego celem jest wyróżnianie zakładów produkcyjnych promujących technologie przyjazne dla środowiska i dbających o przyszłość kolejnych pokoleń. Konkurs odbywa się od 2016 roku pod przewodnictwem prof. Janusza Wojdalskiego. Nagrodę wręczała Aleksandra Wojnarowska.

Uzyskana w tym roku przez Hochland Polska nagroda za poprawę efektywności energetycznej poprzez ograniczenie strat ciepła na infrastrukturze wodno – parowej to najlepszy dowód na to, że realizowane przez nas inwestycje z tego zakresu robione są bardzo dobrze! – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska, który odebrał nagrodę podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego w Nałęczowie.

Z kolei plebiscyt GOOD CHEESE odbywający się w ramach Polskiego Kongresu Serowarskiego to ogólnopolski konkurs dedykowany producentom, którzy komercyjnie oferują ser na naszym rynku. Laureatem ZŁOTEGO MEDALU GOOD CHEESE w kategorii ‘DEBIUTY’ został Almette z kolorowym pieprzem.

W tym konkursie sery oceniają profesjonaliści: kucharze i szefowie kuchni, a ich ocena odbywa się pod patronatem Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni w Warszawie. Sędziowie pod uwagę biorą przede wszystkim walory smakowe, ale zwracają uwagę także wrażenia ogólne, jakie robią na nich zgłoszone produkty. Almette z kolorowym pieprzem to połączenie trzech rodzajów pieprzu, tworzących kompozycję łagodnych i ostrych nut smakowych. Jak każdy twarogowy serek Almette, wariant ten powstał z połączenia wysokiej jakości polskiego mleka oraz naturalnych składników i ma wyjątkowo lekką, puszystą konsystencję, która gwarantuje 100% przyjemności smaku. To właśnie te walory, czyli unikalne połączenie tradycyjnego składu z nieoczywistym smakiem, docenili sędziowie! –  mówi Jacek Wyrzykiewicz.

Firma Hochland Polska została także zdobywcą trzech medali w konkursie SMAKUJE DZIECIOM, w odsłonie OPEN i otrzymała: w kategorii ‘Małe co nieco’ II miejsce za Hochland Kanapkowy czekoladowy, w kategorii ‘Dobre śniadanie’ III miejsce za puszysty serek Almette z ziołami oraz w kategorii ‘Do plecaka’ II miejsce za Almette Serek Wiejski z delikatnym serem ricotta.

Zespół Hochland Polska obecny na uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego nie krył radości z uzyskania wszystkich wyjątkowych nagród!



Źródło: Hochland Polska
Fot: mat. prasowe


tagi: Hochland Polska , EKOinwestor , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Polski Kongres Serowarski ,