Z rynku FMCG

Hochland Polska od lat wspiera Słodką Polskę!

Wtorek, 12 listopada 2024
Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. Projekt od lat wspiera firma Hochland Polska współpracując z Mikołajem Illukowiczem – koordynatorem projektu i prezesem Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą „CukierAsy”.
Na cukrzycę, jedną z tzw. chorób cywilizacyjnych, choruje ponad 425 milionów osób na całym świecie. W Polsce są to ponad 3 miliony ludzi w  każdym wieku, a wśród nich są zawodnicy Słodkiej Polski, czyli reprezentacji Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. Codziennie walcząc o zdrowie, na każdym kroku pokazują, że cukrzyca nie stanowi przeszkody do uprawiania sportu na najwyższym poziomie. Wspólne aktywne spędzanie czasu i gra „w nogę” jest dla nich sposobem, aby na chwilę zapomnieć o chorobie i jednocześnie spełniać marzenia.

Jak opowiada Mikołaj Illukowicz, prezes „CukierAsów”: Projekt z roku na rok się rozwija. Spełnia się także marzenie o meczach międzynarodowych w pełnym wymiarze, z hymnem i na biało czerwono!

Dzięki wsparciu Hochland Polska we wrześniu Słodka Polska zaplanowała wizytę w Siedlcach i mecz z Narodową Reprezentacją Polski, z kolei w październiku wyjazd do Monachium i udział w międzynarodowym turnieju piłki nożnej.

Kiedyś Timothy Gallwey słusznie powiedział, że wygrywanie polega na pokonywaniu przeszkód stojących na drodze do osiągnięcia celu. Pokonując własne słabości już wygrywamy! Liczy się aktywnie spędzony czas na świeżym powietrzu, dobra zabawa, a dzięki walce z samym sobą i wytyczaniu nowych wyzwań rozwijamy się. Gra w piłkę pozwala zrekompensować dzieciom trudy „słodkiej” codzienności i udowodnić, że diagnoza to nie koniec marzeń. Jesteśmy dumni mogąc wspierać reprezentację Słodkiej Polski. – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

slodka_polska_1_1690x609_rdax_75p.jpg



Źródło: Hochland Polska
Fot: mat. prasowe



tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,