Z rynku FMCG

„Klucz do tradycji”, czyli marka Krakowski Kredens w nowej odsłonie

Piątek, 08 listopada 2024
Dobra wiadomość dla koneserów tradycyjnej kuchni, łączącej różne smaki i aromaty z historią Krakowa i Galicji w tle. Marka Krakowski Kredens już wkrótce zaprezentuje sklep internetowy w nowej odsłonie, aby zaoferować szeroką gamę produktów jak najszerszemu gronu miłośników polskich smaków.
Dziedzictwo kulinarne kuchni krakowskiej łączy w sobie smaki tradycyjne polskie, włoskie, węgierskie, żydowskie, orientalne oraz naleciałości kuchni zaboru austriackiego. Wszystko to sprawia, że tradycyjne dania kuchni krakowskiej łączą w sobie różne aromaty i smaki, których próżno szukać w innych częściach Polski. Kuchnia, do której Krakowski Kredens się odnosi, to nie tylko produkty, techniki oraz powstałe z ich połączenia potrawy, ale także tworzona przez jedzenie opowieść o historii Krakowa, Galicji i o nas samych.

„Zawrotne tempo życia sprawia, że czasami zapominamy, że kuchnia powinna być formą zabawy, przyjemnością pozwalającą skupić się na rozmowie z bliskimi i wspólnym celebrowaniu chwili. Jako marka pragniemy nawiązać do wspólnych biesiad, pikników na Plantach, spotkań towarzyskich, tak charakterystycznych dla codziennego życia krakowskich elit przełomu XIX i XX wieku. Chcemy też zaoferować naszym klientom specjalnie wyselekcjonowane produkty wytwarzane głównie przez małe, często rodzinne firmy. Dużą wagę przywiązujemy do tego, aby powstawały one w oparciu o tradycyjne receptury, a ich produkcja odbywała się przy jak największym ograniczaniu stosowania barwników, sztucznych aromatów czy konserwantów.” - mówi Paulina Vieuxmaire, Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens.

Nowa odsłona marki Karkowski Kredens oparta jest na trzech kluczowych elementach: smak, jakość i tradycja

W skład marki Krakowski Kredens wchodzą linie produktów najwyższej jakości, stworzone w celu przybliżenia dzisiejszemu konsumentowi smaku mieszczańskiej kuchni rodem spod Wawelu i terenów południowo-wschodniej Polski. Marka już w listopadzie otworzy drzwi Kredensu, a jej asortyment będzie składał się z następujących linii produktowych: kiełbasy i kabanosy, przetwory mięsne w słoikach, dania gotowe, przetwory owocowe – konfitury, syropy i owoce do mięs, a także dodatki do dań takie jak grzyby, musztardy. Nie zabraknie szerokiej gamy słodyczy oraz wyselekcjonowanych kaw i herbat. W kolejnym etapie rozwoju asortyment produktów będzie rozszerzany zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów.

Proponowany smak w nowej odsłonie marki nierozerwalnie wiąże się z kulinarnymi tradycjami mieszczańskimi z terenu Krakowa i Galicji przełomu XIX i XX wieku. W metalowych puszkach i eleganckich słoiczkach zamknięte są wspomnienia o przyjęciach i proszonych herbatkach, na które zasiadały damy w aksamitnych sukniach.

Najwyższa jakość produktów, wytwarzanych zgodnie z tradycyjnymi recepturami, pozycjonuje markę w segmencie premium na rynku produktów spożywczych. Każdy z produktów, który pojawia się w powracającym asortymencie, został poddany wieloetapowym testom. Kluczową rolę odgrywają krótkie, proste składy z najlepszymi składnikami oraz produkcja w rodzinnych manufakturach, realizowana w krótkich seriach z wykorzystaniem tradycyjnych metod. Synergią tych elementów jest wyjątkowy smak.

Tradycja w „Krakowskim Kredensie” to nie tylko umiłowanie dawnych receptur i metod wytwarzania. Przejawia się ona na wielu płaszczyznach, a do elementów historii odnosi się wprost poprzez opowiastki produktowe, które zawierają nawiązania do historii i legend.

Marka od zawsze za jedno z głównych wyzwań stawia kultywowanie i pielęgnowanie swoich korzeni. Stąd opakowania i branding bezpośrednio nawiązują do znanej już estetyki i formy graficznej - eleganckiej i czytelnej, w której dominują delikatny, naturalny krem oraz kontrastujący z nim mocny, czekoladowy brąz. Charakterystyczne opakowania stanowią doskonały przykład poszukiwania harmonii między formami sprzed ponad 100 lat, a najnowszymi trendami w dziedzinie opakowań.

Dystrybucja produktów marki Krakowski Kredens będzie prowadzona za pośrednictwem nowo zaprojektowanego sklepu online dostępnego pod adresem www.krakowskikredens.pl oraz w formule sprzedażowej B2B. W 2025 roku firma planuje otwarcia sklepów stacjonarnych, pierwszy z nich prawdopodobnie pojawi się już w I połowie przyszłego roku.



Źródło: NEON SHAKE
Fot: mat. prasowe


tagi: Krakowski Kredens , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,