Wiadomości

Zmiany w zespole zarządzającym Netto Polska

Poniedziałek, 04 listopada 2024
Netto Polska, sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko Dyrektora Commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak.
Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial

Nowym Dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając za kategorie produktów świeżych oraz FMCG. Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich firmach jak Eurocash, Makro Cash & Carry oraz PKN Orlen, rozwijając strategie zakupowe i sprzedażowe w różnych segmentach rynku. Dobczyński przejmuje stanowisko po Madsie Rye, który tymczasowo zarządzał obszarem Commercial.

Tomasz Kaźmierczak na stanowisku Dyrektora Finansowego

Od listopada stanowisko Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak, ekspert finansowy z bogatym doświadczeniem w sektorze handlu detalicznego i usług. Pracował m.in. dla Jeronimo Martins Polska S.A., Sklepów Komfort S.A., DOZ S.A., a ostatnio jako CFO w Fuste Polska Sp. z o.o. Tomasz Kaźmierczak zastąpi Nikolaja Hansena, który od początku 2022 r. pełnił funkcję CFO Netto Polska, a teraz będzie kontynuował karierę w Grupie Salling w Danii.

Nowa strategia rozwoju Netto Polska

Zmiany kadrowe mają umocnić zespół Netto Polska, przed którym stoją ambitne plany rozwojowe w Polsce. Firma stawia sobie za cel osiągnięcie 1000 sklepów do 2028 roku, co znacząco zwiększy jej udział w rynku. Planowane są także inwestycje w innowacje oraz zrównoważony rozwój, które będą wspierać realizację tej strategii, odpowiadając na potrzeby konsumentów i zmieniające się trendy rynkowe.



Źródło: 24/7Communication



tagi: Netto Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,