Z rynku FMCG

Biedronka otwiera się po powodzi

Czwartek, 31 października 2024
Wrześniowa powódź dotknęła zarówno mieszkańców, jak i firmy działające na zalanych terenach, w tym między innymi sklepy sieci Biedronka. Sieć oprócz pomocy powodzianom robiła też wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić działanie sklepów i znów być blisko mieszkańców. W ostatnim czasie po popowodziowych remontach otworzyły się sklepy w Bytomiu przy ul. Frenzla 26 i w Branicach przy ul. Młyńskiej 19 A.
W obydwu sklepach konieczne było osuszanie oraz wymiana tynków i malowanie powierzchni. Do tego wymienione zostały wszystkie urządzenia - zamrażarki, chłodnie, kasy. Sklep w Branicach został przywrócony do stanu sprzed powodzi w ostatnich dniach.
|
W Bytomiu, sklep przeszedł dodatkowy lifting. Podniesiono jego standard dzięki lepiej wyeksponowanym strefom promocji, bardziej przejrzystemu ustawieniu wysp na owoce i warzywa czy stoisk z pieczywem i alkoholami. Wdrożono również ekologiczne rozwiązania technologiczne, m.in. dzięki zastosowaniu nowych energooszczędnych urządzeń chłodniczych działających w oparciu o gaz CO2 czy oświetleniu LED. Dla wygody kupujących w sklepie będzie funkcjonowało 6 stanowisk z kasami samoobsługowymi, dzięki którym czas oczekiwania w kolejce jest jeszcze krótszy, oraz 3 kasy tradycyjne.

Jesteśmy szczęśliwi, że możemy wrócić do naszych klientów po tak trudnym dla nas wszystkich doświadczeniu. Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w pomoc, żeby przywrócenie sklepu w jeszcze lepszym formacie niż poprzednio odbyło się tak szybko, szczególnie biorąc pod uwagę skalę prac. Te 37 dni przymusowego zamknięcia sklepu były dla nas trudne, bo bezpośredni kontakt z klientami jest dla nas bardzo ważny, natomiast ponowne otwarcie i reakcje mieszkańców udowodniły, jak ważni dla nich jesteśmy my. - mówi Agata Makaryk, starsza menedżer sprzedaży odpowiedzialna za sklep w Bytomiu.

Placówka w Bytomiu otworzyła się 29.10, czemu towarzyszyły poczęstunek kawą i watą cukrową.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe


tagi: Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,