Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Środa, 30 października 2024
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr oraz Luna.
Wsparcie marki Grześki dla projektu „Hejt nie jest OK” to kontynuacja działań na rzecz przeciwdziałania przemocy słownej i cyberprzemocy. Inicjatywa Ewy Abart ma na celu pokazanie, że każdy z nas – niezależnie od wieku – może przyczynić się do zatrzymania fali bullyingu zarówno w sieci, jak i w codziennym życiu. Powiedzenie „stop” hejtowi oznacza nie tylko unikanie szerzenia nienawiści, ale także stawanie w obronie siebie i innych przed jej skutkami.
- Nie możemy ignorować przemocy, niezależnie od miejsca i formy jej występowania. Dlatego marka Grześki ponownie zaangażowała się w ten istotny społecznie projekt, który w innowacyjny sposób porusza trudne, ale niezwykle ważne tematy związane z hejtem – zarówno tym anonimowym, jak i bezpośrednim - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: Statystyki są alarmujące: aż 10%* dzieci w Polsce regularnie doświadcza przemocy, a tylko 21%** z nich decyduje się na rozmowę z rodzicami. Natomiast aż 70%* dorosłych uważa, że sprawcy cyberprzemocy pozostają bezkarni. Pokazuje to, jak istotne są działania angażujące młodzież i dorosłych, by otworzyć przestrzeń do dialogu i wspólnego poszukiwania skutecznych rozwiązań.
Najnowsza, ośmioodcinkowa seria podcastów jest dostępna bezpłatnie w Empik Go oraz na pozostałych platformach streamingowych. W projekcie, obok ministry Aleksandry Gajewskiej i radczyni prawnej Katarzyny Kosickiej-Polak, udział wzięli także: Julia Wieniawa, Luna, Anna Paliga, Maciej Stuhr, Majka Jeżowska, Dominika Sokołowska i Miko Czerwiński z Amnesty International.
Na www.empik.com/hejtniejestok dostępne są do pobrania i wydrukowania plakaty akcji #stophejt, natomiast na stronie Amnesty International znajdziemy raport „Cyberprzemoc krzywdzi naprawdę”.
Koordynacją działań marki Grześki przy tym projekcie zajmuje się dom mediowy Initiative.
*Cyberprzemoc badania SW Research na zlecenie Amnesty International, 2023 r. **Hejt nie jest OK. Rozmowa z ministrą Aleksandrą Gajewską i radczynią prawną Katarzyną Kosicką-Polak
Źródło: Kolterman Media Communications Fot: mat. prasowe
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.