Z rynku FMCG

Almette z kolorowym pieprzem PRODUKTEM INNOWACYJNYM 2024!

Środa, 30 października 2024
Kolejny produkt z portfolio Hochland Polska został wyróżniony w konkursie Złote Innowacje FMCG. Tym razem to serek Almette z kolorowym pieprzem zdobył wyróżnienie INNOWACYJNY PRODUKT 2024 w grupie ‘smak’ w kategorii ‘nabiał’.
Złote Innowacje FMCG & Retail miesięcznika „Hurt & Detal” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Mogą w nim uczestniczyć firmy będące producentami, wyłącznymi dystrybutorami lub bezpośrednimi importerami artykułów FMCG i świadczące usługi dla tego sektora. Nagradzane zostają zaś rozwiązania, które mają wpływ na ogólną atrakcyjność rynku spożywczego, zrewolucjonizowały podejście do zakupów i, poprzez swoją innowacyjność, bezpośrednio oddziaływały na zachowania kupujących. Aby produkty lub usługi uznane zostały za innowacyjne muszą spełnić jedno z dwóch kryteriów: ich rynkowa premiera musiała mieć miejsce w ciągu ostatnich miesięcy lub w tym czasie zostały udoskonalone pod względem zastosowanych do ich wytworzenia składników czy przyjaznego korzystania w zgodzie z potrzebami konsumentów. W gronie laureatów Złotych Innowacji FMCG & Retail 2024 nie zabrakło tegorocznej nowości marki Almette, czyli serka Almette z kolorowym pieprzem.

Jesteśmy dumni, że w bieżącej edycji konkursu Złote Innowacje FMCG najnowszy serek Almette zdobył wyróżnienie INNOWACYJNY PRODUKT 2024 w grupie ‘smak’ w kategorii ‘nabiał’. Almette z kolorowym pieprzem to połączenie czterech rodzajów pieprzu, tworzących kompozycję łagodnych i ostrych nut smakowych. Dzięki temu zadowala on kubki smakowe nawet najbardziej wymagających smakoszy, a tym samym urozmaica naszą ofertę puszystych serków twarogowych w skopkach. Obecnie dostępnych jest 14 wariantów Almette w skopkach – wszystkie wyróżnia „czysty” skład, ponieważ powstają z połączenia najwyższej jakości polskiego mleka i naturalnych składników, jak zioła czy warzywa oraz wyjątkowo lekka i puszysta konsystencja, gwarantująca 100% przyjemności – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

KolorowyPieprz2024.jpg




tagi: Almette , Hurt & Detal , Hochland Polska ,