Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy. Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom.
Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m kw. powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też wieloma rozwiązaniami, które mają wspierać biznes.
Przygotowania do uruchomienia sklepu trwały kilka miesięcy, na otwarcie przybyły tłumy klientów zainteresowane specjalną ofertą promocyjną i degustacjami. Produkty świeże, mięso i wędliny od regionalnych dostawców, pieczywo z lokalnych piekarni, szeroki wybór owoców i warzyw, bogaty asortyment nabiałowy, dobrze zaopatrzony dział alkoholowy – wszystko to i wiele więcej czeka na kupujących.
W placówce wdrożono modelowe rozwiązania, które będą przenoszone na kolejne otwierane punkty Grupy Chorten. Energooszczędne, ekologiczne urządzenia chłodnicze i specjalnie zaprojektowane oświetlenie mają wygenerować oszczędności dla właścicieli sklepu. Sklep wyposażony jest w piece konwekcyjne do odpieku pieczywa i dań garmażeryjnych oraz krajalnice do samoobsługi. Elektroniczne etykiety, nowoczesne systemy kasowe i magazynowe zaoszczędzą z kolei czas obsługi. Systemy IT do zarządzania kadrą, pomogą w organizacji menadżerowi placówki. Z kolei nowe ekrany reklamowe, mogą zastąpić tradycyjne papierowe publikacje.
Na otwarcie sklepu przygotowano specjalną geotargetowaną kampanię w oparciu o content video i sms marketing. O otwarciu sklepu dowiedzieli się w ten sposób mieszkańcy całej miejscowości, co jest kolejnym narzędziem wsparcia dla franczyzobiorców Chortenu.
- Cieszymy się, że tak nowoczesny sklep pod logo Chorten otwiera się w Choroszczy, bo właśnie od sklepu w tej miejscowości 15 lat temu rozpoczęła się historia Grupy Chorten. Liczymy, że tak jak nasza grupa z roku na rok rosła w siłę, tak ta placówka będzie cieszyła się ogromnym zainteresowanie klientów, którzy będą do niej wracać ze względu na szeroki wybór jakościowych produktów w dobrych cenach – podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten. – Chcemy, by właśnie w ten sposób wyglądały sklepy przyszłości, które działają pod naszym logo. Jest to przykład, jak można stworzyć nowoczesną, kompaktową placówkę zasilaną nowymi technologiami, która jest w stanie być konkurencyjna i przynosić wysokie zyski właścicielom sklepów.
Przypomnijmy, że w 2009 roku 13 właścicieli 20 sklepów spożywczych z województwa podlaskiego postanowiło założyć Grupę Chorten. Współpraca i konsolidacja dała możliwość konkurowania z zagranicznymi sieciami handlowymi i osiągnięcia efektu skali przy podpisywaniu umów z producentami i dystrybutorami. Po 15 latach Grupa Chorten ma prawie 2700 sklepów partnerskich w całym kraju.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.