Wiadomości

Sieć franczyzowa Odido rośnie w siłę

Środa, 30 października 2024
26 października MAKRO Polska świętowała dołączenie pięćsetnego sklepu do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim, blisko 50 kilometrów od Krakowa. Prowadzą ją państwo Natalia i Karol Jończyk.
Atrakcyjna oferta franczyzy miękkiej, wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego i dedykowanych przedstawicieli handlowych oraz dostęp do szerokiego wachlarza produktów marki własnej MAKRO to tylko kilka korzyści płynących z dołączenia do sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem.

Rosnące zainteresowanie franczyzą Odido wśród właścicieli sklepów potwierdza fakt, że 26 października do sieci dołączyła pięćsetna placówka w nowej odsłonie w formacie familijnym. To sklep o powierzchni blisko 76 metrów kwadratowych znajdujący się w miejscowości Bieńkówka, blisko 50 kilometrów od Krakowa. W placówce dostępna jest strefa gastronomiczna. Klienci mogą napić się pysznej kawy marki Rioba oraz zatrzymać się na hot doga czy zapiekankę.

–  W naszej miejscowości jest mała liczba lokalnych placówek, dlatego jednym z pierwszych pomysłów na zagospodarowanie nowego budynku był sklep spożywczy. –  mówią państwo Jończyk – Podjęliśmy współpracę z Odido ze względu na miękką franczyzę, na której zależało nam najbardziej. Jesteśmy właścicielami sklepu i cenimy sobie niezależność, jaką daje nam sieć. Możemy jednak liczyć na wsparcie ze strony dedykowanego przedstawiciela handlowego, którego pomoc jest nieoceniona – dodają.

–  Cieszymy się, że nasza oferta przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu w MAKRO Polska. – Szczególnie ważne jest dla nas stałe podnoszenie jakości sklepów, dlatego stale obserwujemy trendy rynkowe i oferujemy szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców w postaci profesjonalnego doradztwa, jak i materiałów promocyjnych – dodaje.  



Źródło:
Fot: mat. prasowe



tagi: franczyza , Odido , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,