Z rynku FMCG

Lubella i Thermomix® prezentują kolekcję przepisów „W domu jak w restauracji”

Poniedziałek, 28 października 2024
Z okazji Dnia Makaronu Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix®. Efektem wspólnych działań marek jest kolekcja przepisów „W domu jak w restauracji”. Użytkownicy urządzenia Thermomix® będą mogli odkryć szybkie, łatwe i przede wszystkim pyszne dania z makaronem oparte na produktach marki Lubella. Kolekcja dostępna jest od 18 października na platformie Cookidoo®.
W październiku, najbardziej makaronowym z miesięcy w roku, Lubella i Thermomix® łączą siły tworząc wyjątkową kolekcję 10 przepisów na dania z makaronem w restauracyjnym wydaniu. Pióra z pesto pistacjowym i serem burrata, muszelki morskie z kurczakiem w sosie orzechowym, tagliatelle z krewetkami w sosie pomarańczowym – te i inne przepisy znaleźć już można na platformie Cookidoo®, oferującej ponad 100 tys.  przepisów dostosowanych do urządzenia, w tym ponad 6 tys. w języku polskim. Wszystkie posiadają funkcję gotowania z ustawieniami, która prowadzi użytkownika krok po kroku przez proces przygotowania dania, wyświetlając instrukcje na ekranie urządzenia. Przepisy z makaronem na Cookidoo® są jednymi z najczęściej wybieranych przez użytkowników.

Premierze kolekcji towarzyszą działania promujące współpracę marek. W ramach kampanii Lubella skupi się na mediach cyfrowych oraz współpracy z influencerami. Działanie ma na celu zachęcenie użytkowników urządzenia Thermomix® do wypróbowania przepisów z makaronem Lubella, promując tym samym ideę, że każdy może stworzyć potrawy jak z restauracji, nie wychodząc z domu.
Partnerstwo z marką Thermomix® jest jednym z kluczowych działań Lubelli w ramach obchodów Światowego Dnia Makaronu, który przypada 25 października. Wpisuje się również w tegoroczne działania komunikacyjne Lubelli pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. Marka po raz kolejny inspiruje do przygotowywania wyjątkowych dań z makaronem Lubella w roli głównej, w domowych warunkach i przystępnej cenie.

Dom mediowy: Starcom



Źródło: GRUPA MASPEX
Fot: mat. prasowe



tagi: Lubella , Thermomix , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,